FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Space 2 U är Sveriges bästa webbhotell. Det konstaterar Internetworld när tidningen för tredje året i rad testar de stora webbhotellen.
Följande hotell testades: Active24, Aleborg, B-One, Ballou, Box Hosting, Crystone, FS Data, Glidecom, Hemsida.net, IT-Norr, Levonline, Loopia, Space 2 U, Surftown och WA-Data. IDG
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kul att se IT-norr med, de är stora och varit med i branschen i många år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tråkigt att aldrig tar med web10 och cliche.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns många webbhotell som skulle varit kul om dom testades, och då ligger web10 / cliche ändå långt bak över värdiga att testa.
Och tror inte web10 o cliche skulle få bra betyg på något vis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade gärnat sett hur Oderland hade stått sig mot de andra aktörerna.
Kan verkligen rekommendera dessa! /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker att space2u har det välförtjänt, rekommenderar dem till alla som frågar mig vilka dom ska anlita. Gedigen service, enkelt och problemfritt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
undrar varför gate9/neno inte kom med....
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker det är sjukt att de vill placera med B-one.
Efter alla dessa rysare så tycker jag nästan de inte kan rankas som 5a. Visst fungerar det säkert för mindre sidor, men upplevde snuskiga saker när vännen använde dessa. Hamen, klagomålet är det enda jag har att ge ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, att b-one är med på listan är helt sjukt! Använde b-one för ett projekt och det vara bara problem..
Har faktiskt aldrig använt mig av ett svenskt företag när det gäller webbhotel utan håller mig till utländska vps eller dedikerade servers.. Skulle jag ändra mig så får jag väl testa space2u, verkar jo vara hur bra som helst.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En sådan här test ger ju mest ett löjligt intryck. Det enda Internetworld kan påstå att just Space2U var bäst bland 15 testade webbhotell under perioden 2006-xx-xx till 2006-xx-xx.
Dessutom har de inte testat tillgången till webbhotellens mailservrar. Precis sådana här tester som gör att jag aldrig köper datortidningar av denna skräpkaliber. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|