FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har ansökt om ett till brorsans företags nya projekt jag ska fixa åt dem. men var inget märke eller namn så får också vänta tills det blir fritt... surt... funderar på att köpa en del av domänerna man har idag i .se och .com att köpa .eu också men frågan är om det är värt det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Beror väl helt på vad man vill göra av domänerna tippar jag på. Själv tror jag nog att .eu kan bli något bra, vi går ju mot mer enad union och leverne, åtminstonne här i europa. Tror dock att det kommer ta ett par år innan det blir såpass bra så man kan "leva" på det. Då menar jag främst typ parkeringar etc så som vissa gör med .com
När det gäller att säkra sina projekt och företag ser jag inget som säger at man INTE bör regga en eu domän, varför ens bjuda på en chans för någon att registrera ditt hårt arbetade namn ![]() mina 2 cent.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1st har jag ansökt om
![]() Kanske bör ansöka om fler innan det blir fritt fram för alla....... mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
0 st
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Guest
|
sjuksyster.eu har jag också reggat, detta då jag tror det kan bli en bra jobbsajt för dem som vill jobba som ssk i europa.
|
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns lite som hysteri och reklam för EU.
Men men, för hotell och konferens som har verksamhet utanför Sverige kan det passa. Så det har jag registrerat. (företagsnamn alltså) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
2st
|
|||