FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra initiativ, Martin. Skänker hellre pengar till personliga initiativ än till de stora drakarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Allt sånt här är otroligt bra! Det jag försöker säga är bara att det blir så otroligt mycket "Skänk pengar till oss!" från alla håll! Ingenting annat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, jag har ju en liten sida för att rädda mitt kollo då... och adressen dit är...
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
SwedenRoxx:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ta mig inte för att vara emot allt vad som heter fonder. Det är bra att de finns. Det jag säger är bara att det blir för mycket skänk-oss-pengar-sidor. Hur gick det med din "kollofond" förresten? ![]() Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
SwedenRoxx:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Kollo.. Tja, inte så mycket pengar än men iaf ett par sponsorer, har dragit in runt tio tusen men har också en firma på gång som hjälper oss med att trycka kollotröjor, det blir sexton tusen till. Så visst var det en bra väg att gå.
Det sätter dessutom lite press på politikerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
inte min sida eller fond, jag var själv på resande fot i australien när jag fick höra om Maria och Josefin, verkligen en tragisk olycka som inte hade behövt inträffa över huvud taget. Maria har jag träffat flera ggr och känner hennes storebror som är i min ålder. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
En kompis brors flickvän råkade ut för en trafikolycka i Norrland på grund av dålig vägbelysning, också tragiskt som inte hade behövt inträffa. De planerar starta "Norrländska Livräddande Vägbelysningsfonden".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|