FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilken leverantör av kortbetalningar är egentligen billigast?
De har inga prislistor på webben (vad jag kan se). Vill gärna inte ha någon fast månadsavgift |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Anledningen för att de inte skriver ut priser är för att det är förhandlingsbart, ju mer transaktioner och större belopp, desto lägre avgifter får du.
Pay & Read har något som kallas för payer, de har inga månadsavgifter. http://www.pay-read.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Precis som polecat69 säger är det oftast förhandlingsbart.
Kolla med debitech. De har någon starttjänst utan månadsavgift. 995 kr / månad och 1% per transaktion. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Oj, verkar som samport har srungit ifrån ordentligt.
Kostnad Uppstart 0 Kr Månad 0 Kr Transaktion 0,50 Kr Det kan man kalla attraktivt erbjudande. Undrar om det finns någon hake? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hittar du haken så hojta till, annars lät det nästan lite för bra för att vara sant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Var inne på Samports sida och kollade lite mer.
Transaktionskostnaden på 50 öre/st hos Samport gäller endast om man kör deras API-lösning. Kör man en hosted-lösning så är transaktionskostnaden 2 kr/st. /Henning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
har i alla fall öppnat ett konto nu och det verkar vara som henning säger. Jag får betala 2 kr / transaktion eftersom jag utnyttjar deras SSL.
Har jag inga transaktioner betalar jag inget... kanondeal!!! jag är helnöjd än sålänge... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tillkommer det kostnader i form av kortinlösen eller annat? Bankavtal?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kortinlösen tillkommer alltid, då beror det på din omsättning samt kreditnota och antal transaktioner vad företagen vill ta betalt. Förhandla lönar sig som alltid.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|