FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
AdSense, TradeDoubler, Double... vilken är bäst? Vem tjänar man mest på tro?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Guest
|
Kan rekommendera ZeniaNet.com, är både affiliate och annonsör där...
Gillar deras lösningar, enkelt och bra.. mvh Niklas |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du tjänar mest på att visa annonser relevanta för din målgrupp, oavsett hos vilken tjänst du hittar dom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Min erfarenhet generellt är att man måste ha _mycket_ besökare för att program där man visar banners och tjänar pengar på sales/leads ska löna sig. Sedan är även klickfrekvensen generellt högre på program som erbjuder textannonser (adsense och double i det här fallet) För mig, som bara har några hundra besökare dagligen ger tradedoubler noll kronor, double några tior och adsense mångadubbelt mycket mer per månad. Förvisso är siterna hyffsat optimerad för just adsense. Adsense har ju fördelen att visa annonser baserat på ditt innehåll, och adsense har ju en mycket bredare bas av ämnen/annonsörer för att matcha ditt innehåll än vad double/tradedoubler någonsin kan erbjuda. Adsense + en sparsam och noga utvald uppsättning banners från double föreställer jag mig ger bäst utdelning för en liten/medelstor site med ett tydligt tema. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack så mycket
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man tjänar mest på AdSense oftast? I vilken fall så är det ju bäst eftersom länkarna matchar innehållet som rundkvadrat sa, eller?
Tack för era svar! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tjänar helt klart bäst på Tradedoubler. Mycket mer än på double och adsense.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad kan egentligen Zenianet erbjuda? Vilka program/siter?
De har ju inte vett att skriva ut det på siten. Är det mycket PPC |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hos tradedoubler riskerar du att jobba gratis.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|