FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan hålla med om att TD är det sämsta tänkbara programmet. Man få väldigt myckjet som de kallar felref som man inte får betalt för och det gillar inte jag.
Det bästa är Adsense enligt mig /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
du tjänar bäst på att ha "reklam" som passar dina besökare och matchar din sida. vart du hittar spelar reklamen mindre roll. dock så tjänar man i allmänhet mer på TD om man har många besökare.. för sajter med bara ett 10-tal besökare om dagen har man större chans att få lite "klick" pengar på genom Double....
så verkar det funka för mina sajter iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att vara Premium Partner hos Tradedoubler fungerar fint för mig. Endast CPC. Adsense ger dock mycket mer, men TD är ett bra komplement.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Detta gör vi inte för att vi inte har så mycket att skryta om ännu ;-) . Hittils har bara 2 annonsörer aktiverat sina program i sverige, men fler är på gång. /Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ingen som skriver om adtrade...funkar jäkligt bra för oss i alla fall.....drar in en del cash på det i alla fall. Även på vissa av tradedoublers program...får i snitt 1.75kr per click! MYCKET mer än vad man får hos både tradedoubler och double!
Gjorde en kul sammanställning och fick fram att "jag" tjänade totalt 6.3 öre per besökare under februari månad...helt ok i mitt tycke! (i annonsintäkter från olika aff-program då) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur fungerar AdTrade då?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hoppas det blir mycket PPC också, så att man slipper jobba gratis |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Jag ser att det fortfarande förs en diskussion kring felgenererad trafik i våra system. Jag vill bara göra det klart att felgenererad trafik är något som i nästan alla fall beror på missar i inställningarna i kontot och om det mot förmodan inte går att lösa genom att ändra dessa så har vi sätt att komma runt även detta. obe: Vänligen se Den officiella TradeDoubler-tråden. Där har jag tidigare skrivit denna information: "Viktigt att lägga märke till är dock att ingen provision går miste pga detta. Avslut i form av leads och sales spåras trots att trafiken är felgenererad och ersättning betalas ut." Vi på TradeDoubler får ersättning baserat på vad ni affiliates tjänar. Ett uteblivet avslut (och därmed ersättning) hos er innebär alltså även utebliven ersättning för oss. Mvh Carl TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Varför får man inte ersättning för att värva affiliates till zenianet? (eller har jag fattat något fel?) Om man ska lägga ut reklam för zenianet nu känns det som att det kommer bli i princip gratis reklam för zenianet då man hjälper dem göra varumärket känt, lockar säkert en hel del affiliates, men kanske få annonsörer om man har en allmän sida. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|