FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är intresserad av att köpa textlänkar från sidor med PR > 5. Jag skall själv kunna välja valfri länktext och länken kan ligga längst ner på sidan (eller på annan ej framträdande plats). Jag vill endast ha textlänkar från seriösa sidor, och inte porr etc..
Någon som har förslag vart jag skall vända mig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Din profil kanske och fylla i vilken sajt du administrerar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett flertal konsument- och produktrelaterade sajter i Sverige och Europa
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sök på "buy pr5" på Google så borde du hitta någon sajt som fokuserar på just detta. Vill du göra det lite mer manuellt är dmoz.org en bra utgångspunkt. Sajterna som är med där brukar ha rätt bra PR.
Tänk också på att Google inte fokuserar särskilt mycket på PR-siffran när de visar sökresultaten. Det är bättre med en länk från en sajt som har samma ämnesområde som du än en helt annorlunda sajt även om den senare skulle ha bättre PR. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Om det var även PR5 du kunde tänka dig så är vi många som har en och annan sådan, du kan höra av dig i så fall. Jag instämmer för övrigt i det som foks redan har sagt om vad som är väsentligt. /Bengt
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag säljer såna länkar på ett antal sidor för bra pris. Har bara PR 5 sidor men i nästa update får jag nog en del PR 6.
Eftersom jag själv köper mycket textlänkar PR 5-7 så vet jag var man får det billigast och har en del kontakter inom detta området. Skicka PM vid intresse. Kanske jag rentav kan skaffa till dig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
du kan ju se hur det går med
www .s8.com även om mina (svenska) sidor inte blivit inlagda på flera månader och inget svar från supporten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
PR är Googles "Page Rank"?
Min sida har Page Rank 6/10, har aldrig brytt mig om detta mycket. Vad har Googles Page Rank för betydelse för länkar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |