FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har lagt märke till att jag har ca. 2 besökare / minut mot min privata server som endast kan nås via mitt IP.. hur detta funkar vet jag inte.. tydligen så kommer dom till någon error page då statsen ser ut såhär:
Total Uptime Click here to have contextual help about this item: 0:00:50:40 Day(s):Hour(s):Minute(s):Second(s) Uptime since Last Restart Click here to have contextual help about this item: 0:00:22:49 Day(s):Hour(s):Minute(s):Second(s) Total Hits Click here to have contextual help about this item: 82 Error Hits Click here to have contextual help about this item: 79 HTML Hits Click here to have contextual help about this item: 82 Image Hits Click here to have contextual help about this item: 0 Not Modified Hits Click here to have contextual help about this item: 1 Transferred Data Click here to have contextual help about this item: 32 KB min fåga är hur ska jag kunna se vart dom försöker connecta, man skulle kanske kunna dra nån nytta av dessa personer o vad dom försöker hitta!? Kör abyss webbserver tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är antagligen virussmittade webservrar som kör IIS. Vet inte hur mycket sån trafik det är nu, men när Code Red och Nimda eller vad de nu hette var som mest aktiva så genererades det rackarns mycket dumtrafik.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Azureus är en bittorrent klient ju... Sedan eftersom det står 192.168.0.1 gör mig konfunderad, är det något du skrivit dit eller vad är det? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|