FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade en säljare från Fl-net som ringde mig 1 gång i månaden och var sjukt på mig att jag skulle köpa e-postmarknadsföring. Trots att jag sa att jag inte startat mitt företag ännu så skulle jag ändå köpa. När jag slutat svara fortsatte han ringa i några månader.. tröttsamt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Var seriös adminstratör använder de välbreprövade och fungerande tekniker som finns tillgängliga för att minimera spam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns mängder av svartlistor att använda sig av för detta ändamål.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad jag fick betala..så mycket att det gör ont att ens tänka på saken...nåja, jag vet att det ändå är ingenting i den stora reklamvärlden, men resultatet blev en faktura 1600 kr per månad, ink moms under två år. Sedan har jag annonserat på Metromarknaden och Eniro inkl Gula Tidningen. Funderar nu på att prova lokaltidningar. BTW, jag provar nog det enklaste forumet, enkelt = vackert
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
38 400 kr, om jag har förstått det hela rätt? Hur många besökare gav det dig?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag hoppas verkligen att du inte menar RBL och SBL när du säger detta. Ett flertal av dessa drivs nämligen av trångsynta människor som anser att allt utanför USA är spammande skitnationer och de blockerar därmed en stor del av asien, mellanöstern och före detta sovjetunionen. Detta plus att de blockerar hela nätblock på grund av att den ansvariga ISPn "inte kan konfigurera sin mailserver". Greylisting plus en bra bayesdatabas är mycket bättre (och rättvisare) *suck* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur många besökare det blev/blir vet jag inte än eftersom det pågår fortfarande, men inte många *suck*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
Det tycker jag är helt rätt, dom länderna borde åka bort från internet helt. Stor del av all skit kommer ifrån dom länderna. Finns ingen koll eller säkerhet från dom ställerna, derför mycket DoS/DDoS kommer från hackade burkar/nät och massa spam från dom länderna. Om jag skulle fått 1:- per skit i loggen som kommer från dom länderna skulle jag fan varit skit rik på någon månad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|