FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Validating
|
Vi har just fått informationen att vi konkurrerar för en kunds räkning mot världens största SEO företag, SEOinc.
Jag kan inte berätta just nu vem kunden är eller sökorden, men så fort vi ligger etta (om) skall jag ge er information. Detta skall bli en kul och allvarlig kraftmätning på hur vår optimering står sig i världen. Första gången vi slåss mot dom och vet om det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det SEOinc, som i seoinc.com? seoinc.com är väl bannade av Google?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
SEOinc rankas inte så bra i Google?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Håller med, man hittar ju knappt företaget när man söker på SEO inc på google. Kan de vara en värdig konkurrent ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nej, men nu ska vi nog inte vara elaka mot Hans. Det finns ju ett ordspråk som lyder "det kostar att ligga på topp" och SEOinc har väl helt enkelt haft otur. Ser att bland annat IGN.com är en av deras klienter så de får räknas som en värdig konkurrent.
Förresten, lycka till! Blir faktiskt intressant att se hur Sveriges "SEO-jättar" står sig mot de amerikanska SEO-jättarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Lycka till från mig med.
Sedan att jag inte håller med om att 1:a plats alltid är det som är bäst för kundens räkning... Jag skulle gärna se att en liknande mätning görs, där man väger in urval av nyckelord, kostnad, konverteringsgrad och liknande parametrar. Då blir det en riktig jämförelse. Men visst är det lite kul att se om ni kan matcha seoinc. Det i sig är ju en kraftmätning på sitt sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lycka till Hans!
mvh /Fredde B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lycka till och meddela gärna hur det går.
Jag ska vara med i V7Ns SEO tävling som förmodligen kommer bli den största SEO tävlingen genom tiderna. Det kommer också bli intressant, kunde vara kul om du också var med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det hade varit riktigt kul att vara med där! Var anmäler man sig? (Ps. Orkar inte sitta o söka...ds.) /XC ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|