FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Validating
|
Just det, vänliga inlägg som är kreativt upplysande/informativa eller frågande är väl det som forumet skall handla om.
Min avsikt med MIN FÖRSTA startade tråd här på WN var inte gjord av annat skäl. Tyckte det var av ett informativt intresse att ni här får reda på att just nu tävlar Svensk teknik mot den Amerikanska. Har velat göra detta under all min tid i detta yrket men aldrig fått veta motståndarna. Trodde ni skulle vara intresserade, men strunt samma. Utgången är alltid oviss eftersom vi ARBETAR med KUNDENS hemsida. (optimerade Frango AB för några år sedan, blev etta på Corporate performance med 150 miljoner sidor i konkurrens internationellt, efter 5 månader. Fick aldrig veta vem mostståndarna var, nu vet vi. Dom ligger fortfarande 2:a). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker också att denna typ av inlägg kan vara av intresse, absolut. Men jag tror nog att, enligt min åsikt, denna typ av inlägg bör placeras under forum som "Allmänt" eller "Ordet är fritt". Nu vet jag att du, Hans, tillför mycket till forumet - vilket jag är tacksam för. Jag vill därför, som roxpace antydde, inte förknippas med dessa som har försökt att svarta ner dig och ditt företag. Dock ville jag med mitt tidigare inlägg skapa en dialog om hur WN bör struktureras upp i framtiden - för att behålla kvalitén... MVH Magnus |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|