FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns det någon här på wn som använder sig av advertising.com för att dra in pengar, vad är den allmänna uppfattningen om dem? bra produkter och bra commision? och måste man ha reg. företag eller kan man gå med som privatperson? hoppas någon har erfarenhet av dem som kan delge sig av info..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
|
|||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag tror man behöver ha nån eller några miljoner annons-exponeringar i månaden för att vara aktuell.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citerar från advertising.com:
Dynamic Ad Placement To participate in Advertising.com's run-of-network programs, your website must receive over 1,000,000 impressions per month and employ English as its primary language. In addition, all Advertising.com partners must adhere to our Terms and Conditions. If your website meets these requirements, click here to continue » Self-Serve Ad Placement Publishers interested in our self-serve solutions, including our WebSelect and RegSelect programs, can register for participation via Advertising.com’s Publisher Portal. The Publisher Portal is an automated interface providing you with access to diverse advertiser offers, advanced campaign management tools and real-time reporting. Click here to visit the Publisher Portal. I registrerings-forumuläret efterfrågas företagsinformation, så jag antar att man måste ha ett registrerat företag för att kunna gå med nätverket. Vad är skillnaden mellan "Dynamic Ad Placement" och "Self-Serve Ad Placement"? Verkar som "Self-Serve Ad Placement" inte har några större krav? Vad brukar CPM:en ligga på för publicisterna? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har bara testat deras affiliateavdelning och den fungerade inte så bra för oss. Det fanns visserligen annonsörer inom många olika avdelningar men 80% var kampanjer för att locka prenumeranter till olika tidningar. För oss fungerar TD bättre så vi har helt slutat med Advertising.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Har precis lagt ut banners därifrån, och man får mer än hos TD. Jag vet dock inte hur det går där än, men jag kan rapportera.
Mycket trevliga männsiskor att ha att göra med! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|