FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Bör WN skaffa en Wiki? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 46.51% |
Nej tack... |
13 | 30.23% |
Bryr mig inte... |
10 | 23.26% |
Vad är en Wiki? |
0 | 0% |
Antal röster: 43. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Okej, detta är en sista tråden om förslag på vad som bör införas på WN
![]() För er som inte vet är Wiki en slags databas där medlemmarna kan skapa/uppdatera innehållet enkelt utan att admins behöver godkänna det. Givetvis kan de sätta upp regler och ta bort omlämpliga saker. Vad tycker ni, bör WN skaffa en Wiki? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Tycker fortfarande som jag skrev i förra tråden. WN är väl och skall väl förbli ett forum?
Möjligen en wiki på en subdomän isåfall men inte så pass integrerat som Phpportalens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det skulle vara bra.
Är så ofta vi tar upp samma sak i fler än en tråd. Grunderna i Seo tex finns det säker 30 trådar om, med en Wiki skulle antalet ha variget mycket färre! Fattar inte varför vi ska begrensa oss till ett forum, finns ingen anledning!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Varför inte börja bygga ett communtiy ála Lunarstorm, massa betaltjänster o "Vip"-tjänster mfl ? Alla medlemmarna kan bygga sin egen profil, ha en gästbok mm? Varför begränsa oss till ett forum? Man måste ju säga stopp någonstans eller hur? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Då WN är ett forum tycker jag inte att det passar in. Om detta infördes borde det betyda att man gör om WN med nytt utseende och nytt upplägg där forumet bara är en del av en större webbplats. Personligen tycker jag det är bra som det är.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|