FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Har en sida som lyckats få PR7 och dess udnersidor har PR3, funderar på att börja sälja textlänkar på denna, är det något att rekomendera? och vad tror ni man kan ta betalt för en textlänk på en PR7 sida, vad är folk beredda att betala? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Verkar som priserna ligger runt ca 100$/mån. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
fast den jag har är på engelska
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Allting handlar om tillgång och efterfrågan... efterfrågan är kanske större på en engelsk/amerikansk sida.
Det bör okså bero på villken inriktning/målgrupp/ämmne sidan har. eller har jag fel! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
PMa mig så skickar jag länken
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har skickat PM!
$100 är att ta i rejält. Köpte en bra PR 7 länk för $30 / månad för ett par veckor sedan. 30-60 är nog en bra riktlinje. Detta beror dock på antal länkar på sidan, antal länkar till sidan, niche, DMOZ listning etc. etc. EDIT: Textlinkbrokers är nog inte bra att jämföra med, de har ju mellanhänder. Skulle aldrig köpa länkar av dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har tittat på URLen och den är fake - avsikligt eller oavsikligt. Google tror nämligen det är aftonbladet.se ... (den berömda 301 ...)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|