FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, precis som jag trodde.
Om någon börjar sälja fakad PR 7 så äre klart att de vet om det. *hänger ut Gimbo* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OT: Fast visst är svenska sidor med PR7 bra mycket ovanligare än amerikanska. Och vill man nu få inlänkar inom sitt område så lär det vara bättre att få sådana ifrån en svensk sida än en amerikansk om man själv driver en svensk. Därför tycker jag att efterfrågan nog borde vara ungefär lika stor för en svensk eftersom de är ovanligare.
Hur argumenterar ni för att amerikanska/engelska sidor med PR7 skulle vara mer attraktiva? Visserligen fungerar de för hela världen och har således en större kundgrupp men det finns så extremt många fler att välja mellan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vad är det för url?
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skicka PM till Gimbo för att få URLen.
Men han borde svara ... Om han inte svarar i tråden inom 24h så vet vi att det var avsiktigt och jag postar URLen. EDIT: Någon annan som har en PR 7 liggande över de vill sälja? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ingen länkförsäljning dock, non-profit rakt av. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har en PR7'a också.
Blandat Svenska och Engelska med inrikting på webbutveckling, framförallt Flash. Antalet inlänkar enligt google är 18 ![]() Jag tror det var du Jim som sade att det måste vara en bugg eftersom jag inte gjort några direkta anstängningar för att få god PR. Så det vorde bäst för mig att hitta någon som vill betala ett år eller två i förskott skulle jag tro ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
oj da här gick det undan, avsikten va verkligen inte att tjäna pengar, domänen e varken till salu någe mer eller något annat, vet inte hur detta inträffade, och vill få tillbaks domänen till sitt rätta, har kontaktat google för att åtgärda detta, jag som trodde jag hade fått en riktig PR7!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|