FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() De nackdelar jag kan komma att tänka på är själva ansvarsbiten (att man själv ansvarar för t.ex. ångerrätten och även andra bestämmelser/lagar som hör till e-handel). Mer ansvar kan ju säkert ses som en fördel för många bl.a. de med kontrollbehov. Om några år kanske du skulle kunna bli "kunglig leverantör av blöjor" ![]() Jag tror det finns massvis med utrymme för att utveckla saker vidare i dagens IT-samhälle som är en relativt ny industri. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Japp finns många möjligheter med Sverige och Norden enda nackdelen jag ser är att det är en liten marknad. Måste satsa på större "niche" för att överhuvudtaget kunna tjäna bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Som jag ser det så...
Jag har en ung brorsdotter som bloggar om sin situation som ung mamma, hon har xx xxx antal besökare per dag på sin blogg som hon fått gratis av mej. Hon är basic och skriver saker som alla redan vet. Hon vet inte ens vad annonsering.se är. Jag har nu gett henne en av mina bästa barnmode-domäner gratis och redan innan den sajten ens är klar har hon fler besökare än jag har på alla mina sajter tillsammans. ![]() Ni som är intresserade av att köpa reklam inom barnmode kan pm:a så ska jag vidarebefordra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|