FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Patrik: Du snackar bajs...
Du får CD skivan gratis i sverige med röntgen. Och under 50 min också... ( Jag var inne igår och fick allt som allt vänta 30 min innan allt var klart |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jajjemensan, din enskilda händelse är densamma som alla övriga 100´000-tals sjukhusbesök runt om i landet, inga variation finns överhuvudtaget. Min 12 timmars långa väntan på akuten i februari förra året är därför bara ren inbillning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Allt bygger på prioritering, säger du att du har mer ont än du egentligen har får du vänta mindre... bara att överdriva ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur tjänar man pengar på sjukvården enklast??? Jag var på sjukhuset häromdagen och det verkar ha blivit jättesvårt att tjäna pengar där, jag tjänade ingenting och då var jag där ändå i en timme. Dock gick jag mest runt och sparkade på pantburkar och pratade med pensionärer. Vad gör jag fel?
Ah jag vet, jag postar off-topic, kan det vara det som förstör mina chanser???!!! Men det verkar ju gå så bra för Patrik och han är bäst i världen på att posta off-topic, så något samband måste det finnas. Jag tror jag fortsätter posta off-topic, men först ska jag sova. Imorgon däremot, ska jag berätta om hur man föder upp sköldpaddor på bästa sätt i en tråd om bästa webbhotellen. GOD NATT! Ps. kom på att jag borde skriva att jag skriver detta från ett sjukhus där jag nu väntat i 12 timmar på att cd-brännaren ska funka igen, men det verkar inte gå så bra. Jag har inte sett någon som jobbar på IT-avdelningen sedan eftermiddagsfikat här, kanske har de gått hem? Ds. Senast redigerad av ztream den 2015-01-09 klockan 02:59 Anledning: Uppdaterade mitt svar med viktig information som också var off-topic |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har ätit pannkaka
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror ni missforstod mej allihop.
Det var ju decemberöverenskommelsen jag ville diskutera egentligen när jag startade tråden. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Min enskilda händelse kanske var unik, men jag har aldrig upplevt sjukvården i sverige som ett problem.
Å andra sidan, vem är intresserad av att Patrik gnäller på boskapsklass, skatteläget i sverige. Låt han äta sin kaviar, sitta på sina VIP rum och med en Pina Colada i någon solstol på Malta medans vi andra här i sverige betalar våran skatt och bidrar till välfärd. Thomas: Varför on-topic i off-topic? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och ser man statistiken i Sverige och antal vårdskador som uppkommer så talar det för sig själv. Visst man kan väl ha tur där med, samma sak man kan vinna miljoner på lotto. Fast som allra flesta som spelar förlorar. Sedan så klart skatt spelar roll om man diskuterar hur men tjänar pengar på olika saker. Ingen skatt kan man överleva på mindre vinst. Så skatt är väldigt stor del om kunna leva på internet eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför fortsätter ni att prata off-topic? Starta en egen tråd om välfärden i Sverige/kontra Malta.
Tillbaka till ämnet: Jag vet att det går att tjäna bra pengar fortfarande som affiliate. Det vi försöker göra nu är att kanske inte bara få trafiken från google utan vi tittar på andra trafikkällor. Självklart prioriterar vi SEO men alternativa vägen räcker långt också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||