Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Svårt att tjäna pengar på nätet.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-01-09, 00:23 #11
nim nim är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2014
Medlem

Patrik: Du snackar bajs...

Du får CD skivan gratis i sverige med röntgen. Och under 50 min också... ( Jag var inne igår och fick allt som allt vänta 30 min innan allt var klart
nim är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 01:28 #12
JesperA JesperA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
JesperA JesperA är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
Citat:
Ursprungligen postat av nim Visa inlägg
Du får CD skivan gratis i sverige med röntgen. Och under 50 min också... ( Jag var inne igår och fick allt som allt vänta 30 min innan allt var klart
Jajjemensan, din enskilda händelse är densamma som alla övriga 100´000-tals sjukhusbesök runt om i landet, inga variation finns överhuvudtaget. Min 12 timmars långa väntan på akuten i februari förra året är därför bara ren inbillning.
JesperA är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 02:09 #13
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2013
Mycket flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av JesperA Visa inlägg
Jajjemensan, din enskilda händelse är densamma som alla övriga 100´000-tals sjukhusbesök runt om i landet, inga variation finns överhuvudtaget. Min 12 timmars långa väntan på akuten i februari förra året är därför bara ren inbillning.
Har jobbat på akuten ett tag, kan verifiera att väntetiderna är långa.

Allt bygger på prioritering, säger du att du har mer ont än du egentligen har får du vänta mindre... bara att överdriva
Lindalicious är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 02:58 #14
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar

Reg.datum: Jan 2005
Hur tjänar man pengar på sjukvården enklast??? Jag var på sjukhuset häromdagen och det verkar ha blivit jättesvårt att tjäna pengar där, jag tjänade ingenting och då var jag där ändå i en timme. Dock gick jag mest runt och sparkade på pantburkar och pratade med pensionärer. Vad gör jag fel?

Ah jag vet, jag postar off-topic, kan det vara det som förstör mina chanser???!!! Men det verkar ju gå så bra för Patrik och han är bäst i världen på att posta off-topic, så något samband måste det finnas. Jag tror jag fortsätter posta off-topic, men först ska jag sova.

Imorgon däremot, ska jag berätta om hur man föder upp sköldpaddor på bästa sätt i en tråd om bästa webbhotellen. GOD NATT!

Ps. kom på att jag borde skriva att jag skriver detta från ett sjukhus där jag nu väntat i 12 timmar på att cd-brännaren ska funka igen, men det verkar inte gå så bra. Jag har inte sett någon som jobbar på IT-avdelningen sedan eftermiddagsfikat här, kanske har de gått hem? Ds.

Senast redigerad av ztream den 2015-01-09 klockan 02:59 Anledning: Uppdaterade mitt svar med viktig information som också var off-topic
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 03:07 #15
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Jag har ätit pannkaka
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 07:57 #16
ereboss avatar
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2011
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Reg.datum: Jun 2011
Jag tror ni missforstod mej allihop.
Det var ju decemberöverenskommelsen jag ville diskutera egentligen när jag startade tråden.
erebos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 09:00 #17
Medlem

Medlem

Min enskilda händelse kanske var unik, men jag har aldrig upplevt sjukvården i sverige som ett problem.

Å andra sidan, vem är intresserad av att Patrik gnäller på boskapsklass, skatteläget i sverige.
Låt han äta sin kaviar, sitta på sina VIP rum och med en Pina Colada i någon solstol på Malta medans vi andra här i sverige betalar våran skatt och bidrar till välfärd.

Thomas: Varför on-topic i off-topic?
nim är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 14:47 #18
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av nim Visa inlägg
Patrik: Du snackar bajs...

Utan ens ha bokad tid före utan väntetid? För kan inte tänka mig du gick dit för prata med läkare och ville ha röntgen och fick allt klart under 50min?

Och ser man statistiken i Sverige och antal vårdskador som uppkommer så talar det för sig själv.

Visst man kan väl ha tur där med, samma sak man kan vinna miljoner på lotto. Fast som allra flesta som spelar förlorar.

Sedan så klart skatt spelar roll om man diskuterar hur men tjänar pengar på olika saker. Ingen skatt kan man överleva på mindre vinst.

Så skatt är väldigt stor del om kunna leva på internet eller inte.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 14:58 #19
Jesper Ribackas avatar
Jesper Ribacka Jesper Ribacka är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2012
Jesper Ribacka Jesper Ribacka är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Jesper Ribackas avatar

Reg.datum: Oct 2012
Varför fortsätter ni att prata off-topic? Starta en egen tråd om välfärden i Sverige/kontra Malta.

Tillbaka till ämnet: Jag vet att det går att tjäna bra pengar fortfarande som affiliate. Det vi försöker göra nu är att kanske inte bara få trafiken från google utan vi tittar på andra trafikkällor. Självklart prioriterar vi SEO men alternativa vägen räcker långt också.
Jesper Ribacka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-01-09, 15:13 #20
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av Jesper Ribacka Visa inlägg
Varför fortsätter ni att prata off-topic? Starta en egen tråd om välfärden i Sverige/kontra Malta.

Tillbaka till ämnet: Jag vet att det går att tjäna bra pengar fortfarande som affiliate. Det vi försöker göra nu är att kanske inte bara få trafiken från google utan vi tittar på andra trafikkällor. Självklart prioriterar vi SEO men alternativa vägen räcker långt också.
Alternativa vägen är?
Lindalicious är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017