FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan bara hålla med om att ett email några dagar innan hade underlättat. Ingen aning om eran misstatus-sida ,utan hittade endast twitter och där stod det inte mycket.
mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi kommer inför nästa att gå ut med ordentligt information innan vi gör en liknande uppgradering igen. Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Får tacka Frejbo/Fredrik för snabb support nu efter felen och att problemen kunde åtgärdas på ett bra sätt. Misshosting är nya i gamet, så jag tror och hoppas det blir bättre informationsflöde vid nästa gång uppgradering görs och att resurser läggs på att besökare till sajter som hostas av Misshosting aldrig mer behöver bemötas av tvingande Wordpress installationer vid eventuella framtida krascher.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag läste även en intressant intervju med Mattias 2006 på http://seo.eastpoint.se/intervju-med-mattias-kaneteg
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2016-02-20 klockan 13:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det stämmer att vi inte har något med Oniva Online Group att göra, men det är ingen hemlighet att vi är flera som jobbade där innan vi startade Miss Hosting.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|