Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Så nej, vad mig anbelangar så har innehavet i sig liten betydelse, utan användningen..
|
Jo, tjena. Undrar vilken fantasivärld man lever i om man tror att domäner som hamsterpaj.nu och adwords.nu registrerades i all välmening

Det är precis lika illa att äga sådana domäner som att göra något konkret av dem (att auktionera ut dem är att göra något konkret i mina ögon).
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Jag uppfattar det du skriver som att du försvarar det som beskrivs på https://www.domanpirater.se/vanliga-...-en-domanpirat ?
Som jag redan beskrivit har jag inte haft del i aktuell kampanj, men det som beskrivs på länken ovan är vare sig en enskild händelse eller ensam aktör, utan tvärtom något som ökat.
|
Menar du ökat relativt sett eller i absoluta siffror? Var hittar vi denna statistik i så fall?
Att de ökat i absoluta siffror är ju mer eller mindre en självklarhet med tanke på hur många nya .se-domäner som registrerats de senaste åren, inte minst till följd av era subventioneringar som drivit på denna utveckling som ni nu säger er vilja motverka genom att fortsätta på ungefär samma spår