FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
hundserver du glömmer ju dock att det inte är världens bästa reklam för företagen när trådarna dyker upp i sökmotorerna.
Forum syns ju utåt tillskillnad från supportmail. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Transparens är kung! Om ett erkänt stort bolag har problem är det väl bra om andra medlemmar här får veta det. Förhoppningsvis kan det resultera i att företagets ansvariga vidtar snabbare åtgärder. Ps. Som medlem här behöver man inte läsa de trådar man uppfattar som ointressanta. Trots att vi har bytt regering finns det ännu inget lagförslag som gör detta obligatoriskt.
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
För mig som inte är kund hos Binero är det ovärdeligt att se hur de sköter sina tjänster, behandlar sina kunder och vilken syn de i allmänhet har på sina skyldigheter som leverantör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Summerar man det kanske man kan säga att "minnet" är relativt kort hos oss konsumenter och ett år senare är man rätt nöjd ändå. Det syns väl än bättre hos de stora. När Tieto var nere i en vecka (ja en vecka) för stora kommuner och apotek m. fl. - ja för många samhällskritiska delar - så trodde man det var kört för Tieto? Eller hur? De flesta kommunerna valde sedan Tieto igen. ;-) http://www.idg.se/2.1085/1.547579/sp...eryText=loopia http://www.idg.se/2.1085/1.445522/ny...rul-hos-loopia http://www.idg.se/2.1085/1.431999/lo...rta-for-alltid http://www.idg.se/2.1085/1.426063/lo...osning-i-sikte |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte varför jag är kvar hos Binero, det jag stör mig mest på just nu är:
-Svarstiderna på supporten, de ska svara inom 24 timmar men det sker aldrig. Har man tur får man ett mejl där de beklagar att de inte hunnit svara. -Överlåtelserna, de ska, enligt iis.se, genomföras inom 7 dagar. Det händer aldrig! -Mejlutskicken, i natt fick jag samma mejl 3 gånger. Ett mejl där de mest gör reklam för andra företag eller grenar inom organisationen. Det enda som gör att jag inte byter är att jag inte orkar! *ARG* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
3 dagar utan svar nu. Deras bulktransfer verktyg funkar FORTFARANDE inte efter några år. Deras verktyg för att skapa auth-kod står bara och snurrar "sparar" oavsett vilken browser man använder. Jävla skräp.
Fattar inte hur jag kan vara kvar hos dom. Loopia tar ju 99kr för överlåtelser, så de går bort. Någon annan med bra support, fungerande sida (!?) och årsavgifter på runt hundringen som ni kan rekommendera? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att få fram auth-koden funkar oftast. I vissa fall står den och tuggar bara. Upplever inte problemet i lika stor utsträckning som dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bulken har aldrig funkat för mig. Har ca 50 namn jag vill ha in nu och ser helst att dom lever upp till en basic servicenivå man kan förvänta sig av någon man dumpar tiotusentals hos varje år.
Som jag minns det sist jag frågade dem erkände de t.o.m att bulken inte funkade med idn, men kan minnas fel också. 3 dygn på ett supportärende, i linje med inläggen ovan, det är inget du upplever heller eller? Edit: Att Auth-kodgenerering inte funkar är rent ut sagt bedrövligt när man har kunder att ansvara mot |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Gällande supportärenden kan jag inte ge någon personlig erfarenhet från som speglar hur det fungerar i dagsläget, då jag inte behövt kontakta support på flera månader.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ok. så har du bulkat in IDN-namn (åäö) som funkar i bulkverktyget?
mer input på svarstiden tror jag inte behövs, med tanke på min egna och alla andras vittnesmål |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|