FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vid transfer av en av mina domäner till Binero så hamnade den i mitt konto bland alla mina andra domäner, men som ägare av domänen så vart det en annan person. Detta är konstigt då jag flyttade flera domäner samtidigt men på endast den domänen hamnade av någon anledning ägarskapet på någon annan person.
Jag insåg inte det i första skede eftersom domänen låg i mitt konto hos Binero och jag fick fakturorna för den. Jag betalade som vanligt men så en dag försvann domänen från mitt konto. När jag påtalade det för Binero menade de att jag aldrig ägt domänen och de därför flyttat den till "rätta" ägaren. Men jag ägde domänen även hos förra registraren. Binero ville inte undersöka detta mer utan hänvisade bara till sedirekt.se. Men där vet jag inte hur jag skall gå vidare. Så det verkar vara ett dött lopp, får planera en flytt av alla domäner till annan registrar verkar det som. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag är ganska säker på att ni kan rätta till felet utan att ens den "nya" ägaren skulle säga emot. Men men... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Lider med TS och är glad att jag lämnat Binero bakom mig. Jag lämnade efter att en domän försvunnit från kontrollpanelen p.g.a. 'tekniska problem' men att verkligen förlora en viktig domän och sedan bli ursäktad med 'en bugg' är ju verkligen oförlåtligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur mycket pengar motsvarar ett kvartal webbhotell?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är en näst intill skrattretande kompensation skulle jag vilja påstå. Då är det nästan bättre att inte ge någon kompensation alls. Ungefär som om försäkringsbolaget skulle betala ut 50 kr för din nyinköpta stulna laptop.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Undrar vad stiftelsen för .se anser om att ett av deras ombud låter detta hända ( och verkar ju enligt tråden ha hänt innan med).
I mina ögon tappade bolaget all kvalitet den dagen de bytte namn från Aleborg till Binero.... Ställer mig även frågan om buggen är i Atomias kontrollpanelen som är ett rent skämt då man ser alla problem som vart hos både Binero och City... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|