FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Supermoderator
|
-Klickar man i kategorin på de flest visade och klickar vidare på sidan 2, 3 osv så visas samma domäner.
-Väljer man svenska så vill man inte ha en blandning av både och. Klicka man på en domän så står det: Price: Categories: Listed by: Views: Bids: -Klickar mig vidare till Portfolios och så väljer jag en slumpvis. Var ser jag vilka domäner som ingår i samma paket? -Klickar mig vidare till att kolla websidor som är till salu. Väljer exempelvis "omvandlaenhet.se" och användaren verkar okänd. -Klickar man på pratbubblan för att kontakta en person och kommer till själva formuläret så finns det en text som lyder: "MESSGE_FORM_TO" -Varför är inte kategorin i bokstavsordning? Nu har jag dock inte djup studerat den här sidan då det kräver lite mer tid, men detta är några uppenbara brister jag har sett. Tycker det är kul att Missdomain som mer eller mindre låg i dvala håller på att utvecklas men den borde testkörts mer än en vecka.
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-09-28 klockan 18:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej! Stort tack för er feedback alla, jag har antecknat allt och skickat det till vår utvecklare så vi får allt gjort. Vi har jobbat hela helgen och jobbar vidare med att åtgärda alla fel! Om ni har fler återkoppla bara här eller till mig på [email protected] så kommer det bli åtgärdat så fort som möjligt!
Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det här är ju helt otroligt!
Var inne på Mina fakturor för att se vad man kunde hitta där. Då ligger en faktura på 25:- som är daterad 2014-09-24 på en domän som jag inte ens har listad hos de. Fler än jag som har fått fakturor? Nästan så man tror att Missdomain är en del av Crystone, gällande hanteringen av ekonomin ;-) Ps, det är några som väntar svar här http://www.wn.se/t1062871.html
För dig som söker en domän att köpa Senast redigerad av Ingo den 2014-09-28 klockan 18:29 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skapligt oseriöst att promota denna sajt, därefter rent utsagt söka gratis arbetskraft här. En bugg, två-tre det händer alla men detta är ju löjligt. Påstår att tjänsten fungerar vilket den inte gör = vi slösar vår tid. Sen ska vi sitta och mejla det ena och det andra till er också gratis för att er tjänst inte fungerar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror inte någon produkt är 100% klar vid lansering, utan vi har lanserat något vi ansåg färdigt. Är det sen något ni ser som inte fungerar jobbar vi omgående med att åtgärda det. Anledningen till att vi ber om mail är att vi inte vill ta emot personlig uppgifter via ett öppet forum, vilket jag hoppas ni har översikt med! Senast redigerad av Frebjo den 2014-09-28 klockan 19:01 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Crystone (Online Group) har inget med Miss Domain att göra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Missdomain kan nog bli en bra tjänst framöver. Om man kan logga in vill säga. (skämtar, klart det kan krångla när det är nytt men det finns lite att jobba med verkar det som) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||