FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det verkar som mycket har gått fel under migrationen. Jag hade pågående ärenden rörande försäljning av domännamn. Alla dessa konversationer med köparen är borta nu. Hur hanterar man egentligen domäner som man sålt nu? Hittar ingen plats för det? Där finns en sida för "My purchases" men ingen för "My sold domains"....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Alla meddelanden ska ha laddats in, om du mot förmodan saknar dina bara dra ett mail om dem till [email protected] så fixar vår utvecklare det direkt! Domäner som är sålda hittar du under "Mina Object" och ska ha status "Såld". Istället för att ha två sidor så har vi slagit ihop dom. Vi kollar på en sorterings lösning så man kan välja att visa olika objekt med olika statusar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hur har ni tänkt med detta nya interface? Varför finns det inget som heter "mina försäljningar" där jag kan hantera just dessa? Jag har ju pågående försäljningar som jag inte kan behandla nu och kommunikationen är borta.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Känns väldigt mycket beta just nu, prova att radera en domän te.x.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sjalv fick vi precis ett mail om att vi vunnit en auktion som vi definitivt inte bjudit pa. Domanen vi vann auktionen pa ar ocksa var egen ... Skulle starkt rekommendera att ni stanger ner sajten till ni betatestat den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Du får gärna skicka mailet och domänen till vår support på [email protected] så kan vår utvecklare titta på det direkt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Domän som gått ut eller raderats går inte att ta bort från användarens lista man landar på en vit sida. Vissa portföljer går inte att se vilka domäner de innehåller. Var också inne på någons lista där man trots att man bytte till nästa sida ändå bara ser samma domäner.
Ni borde verkligen låta någon extern part betatesta sajten åt er. Säga att den är klar är felaktigt för det är den inte. Har inte problem hos någon av era konkurrenter och de använder jag nästan varje dag er sajt har jag inte ens använt i 30 min. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Massor av domäner som listas är:
* inte reggade längre. * namn som har varit till salu - för typ 5 år sedan. Så det är nog läge att gå igenom er db. Eller varför inte nolla allt och börja om från scratch.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|