FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tjenare!
(Jag är igång nu igen och skapar en del trådar ![]() Någon som vet ifall det finns någon laserskrivare som kan skriva ut borderless? Även kallat edge-to-edge. D.v.s utan en vit ram runt utskriften. Vill kunna skriva ut flyers och broschyrer i mindre upplagor utan att behöva anlita ett tryckeri. Bläckstråleskrivare klarar av det vet jag. Tack för svar! mvh EDIT: Måste säga att jag sökt en del men inte hittat något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Enda sättet är att skaffa en skrivare och skriva ut på större papper och skära av det vita.
Full bleed eller edge to edge funkar bara på bläckstråle vad jag vet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Tsarraz!
Ja jag har börjat märka det, tack! Ska titta lite om det finns någon bläckstråleskrivare som är billig i drift. Annars är det helt meningslöst att trycka själv, även om det gäller färre antal. Tack! :S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Finns det någon anledning till varför laserskrivare inte kan göra som sina bröder i skrivarfamiljen och hoppa över den vita ramen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är ju dock en svartvit printer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också på jakt efter en laserskrivare som klarar att skriva ut ända ut i kanten, men nu börjar jag förstå varför det var så svårt att hitta det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi hade tidigare en HP LaserJet 3800dn (färg) som jag är helt säker på att jag vid något tillfälle skrev ut borderless på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Får man låna tråden? Laserskrivare där man kan skriva ut på sina egna C5 kuvert?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Klarar inte de flesta skrivare kuvert? Själv använder jag fönsterkuvert (kostar inte mer) och har positionerat adressen rätt på dokumentet som skickas.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|