FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har ett ärende som fortfarande är öppet där ungefär 2/3 fördes över efter att jag skickade listan med alla namn och authkoder på rätt format. Fick dessutom en faktura i samband med detta som var felaktig (som kundtjänsten sa att jag kunde bortse från). Sist jag skulle göra bulk var det samma visa. Dessutom sa er support att de visste att det är problem med den, särskilt vad gäller vissa tecken? Så att ni inte känner till problemet känns lite svårt att tro på |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Inga problem jag är relativt nöjd annars, men bulkverktyget kommer att vara en dealbreaker för om jag kan stanna eller inte. Sedan så har jag även frågat supporten om man kan få sina fakturor för en månad samlad på en månadsfaktura, så man slipper sitta med en massa småfakturor på individuella domännamn varje månad? Hade varit guld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
@ Advocacy:
När det gäller bulkverktyget jobbas det på frågan. Jag vet inte nu exakt hur lång tid det kan tänkas ta, men fungera SKA det. När det gäller månadsfaktura kan supporten redan idag slå ihop fakturor manuellt, men jag förstår om du inte vill maila support för att slå ihop fakturor varje månad. Vi tittar just nu på att utveckla bland mycket annat, faktureringen av våra tjänster. Vi vet att månadsfakturering och autogiro är populära önskemål och det är mycket troligt att vi kommer införa dessa. Tyvärr lär det dock få vänta till hösten, pga att vi helt enkelt har väldigt mycket att göra just nu med olika projekt. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det känns som att det är när man har fler än en handfull domäner, så blir kontrollpanelen/Atomia segare än sirap, för jag upplever även liknande problem hos en annan registrar vars kontrollpanel är baserad på Atomia och för mig är det ofattbart hur det ibland kan gå så segt. Man saknar verkligen .SE-Direkts domänhanterare då och "you get what you pay for" stämmer verkligen i det avseendet när det kommer till domäner. Månadsfakturor eller samlingsfakturor kan du för övrigt få genom att generera en själv innan du börjar få automatgenererade fakturor för varje enskild domän. Logga in och gå till Administration -> Abonnemang -> Förnyelse och sortera efter expire-datum. Kryssa i alla domäner som är på väg att gå ut och klicka på Förnyelse, scrolla ned och bekräfta så får du 1 faktura med alla domäner. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|