FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag håller med erebos, tack vare R. Aschberg som hult hatar lagt ner sitt skit.
Det betyder att det var effektivt, ja mer effektivt än vad polisen (sannolikt) någonsin kommer att bli. :/ Jag förlitar mig inte ett piss på något i Sverige (längre). Vi har blivit ett u-land där varken polisen, sjukvården eller skolan fungerar som den ska. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok jag är enig, att bemöta hat med hat är dumt.
Jag skulle vara glad om Aschberg eller nån åklagare lyckades få folk som t.ex Hult Hatar att lägga ner sina hatsajter och anonyma profiler utan att det behövdes finansieras av en TVkanal. Men alternativet är ju tydligen TVkanalen eller ingen åtgärd alls som det verkar? Då föredrar jag TVkanal varianten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
En "hatande" tjugoåring har alltså hängt ut en tjej han inte känner som anmält ett grovt sexuellt övergrepp. Att han ligger inne med en bristfällig empatisk förmåga är det nog få som ifrågasätter, men det är även uppenbart att hans omdöme i detta fallet är i klass med en talgoxes. Och detta oavsett sanningshalten i tjejens berättelse. Hans ringa ålder är en förmildrande omständighet (tycker jag) och det verkar ju som att hans egna uthängning fungerat som en tankeställare. Som sagt, jag vet inte riktigt vad jag tycker om programidén som sådan. Jag kommer fortsätta följa serien. Som den asgam man är. :O
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Kikade efter och hans sida är nu tillbaka på FB.
Hans hatande hatas nu så att han får ta emot hot. Snacka om meta: http://www.lemondogs.se/blogs/brothe...e-trolljagarna
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Du tänker inte alls på de två grabbar som blivit anklagade för detta antar jag? Hult får hellre göra en långfilm om hur mycket han hatar mig hellre än att bli anklagad för en våldtäkt jag inte begått.
Att må dåligt över vad man gjort betyder inte att man är oskyldig. http://www.expressen.se/kvallsposten...ig-i-sin-cell/ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|