FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Härligt att se så små dom stora nätmobbarna verkligen är när dom blir konfronterade.
Använd FRA till att sätta dit fler såna personer så vi får nån praktisk nytta för skattepengarna vi betalar för den myndigheten. Kan man ha fartkameror efter vägarna som dokumenterar lagbrott automatiskt så kan man väl skicka böteslappar direkt till näthatarna också! Gillade betalningskravet på 10 000 kr till "Hult Hatar" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Såg det på Play och tyckte ungefär som du. Den där Hult är förvisso en "snorunge" men det kändes trots allt befriande att se hans min när han konfronterades. Sedan tycker jag personligen att vissa av Aschbergs egna bundsförvanter (jag åsyftar inte Juridikinstitutet) har en del lik i garderoben, men det är en annan diskussion.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
bundsförvanter? menar du kamera/redaktionsteamet eller de som han intervjuade som blivit utsatta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag uttryckte mig otydligt. Det är ett fåtal som han använt/använder som grävare som nog själva skulle har bakgrund för en eventuell granskning (i ett annat program naturligtvis). Jag kan tycka att det finns en viss problematik i att media vänder sig till (forna) "extremister" för att granska "extremister".
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De har en märklig definition av troll. Detta är ju mobbare/hatare, inte troll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
FRA kan inte användas till mer bagatellartade brott, det är krav som funnits för att det ens ska komma på plats.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom får kalla det vad dom vill, jag gillade det i alla fall!
Att FRA inte får användas är ju självklart. Det var bara en personlig önskedröm från min sida. Den som aldrig blivit mobbad på nått sätt tycker säkert att det är jättetråkigt att se mobbarna få lite payback, jag tyckte det var kul iaf! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag satt och hoppades på att dom skulle jaga ifatt en viss patrik ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag uppskattade programmet också. Kul att man siktar in sig mer på folk som sitter och hatar framför skärmen. Helt rätt att visa att man inte kan bete sig hur som helst utan konsekvenser.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|