FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoppas det var värt lite extra intäkter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
haha syftar du på SAS reklamen?
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Old nyheter, Ryan är ett bolag som försöker dra in pengar på allt. Och dom vet att dom som reser med dom inte har råd med SAS ändå.
Och skulle åka som bagage om dom hade möjlighet till det om det blev billigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Att överhuvudtaget ha den typen av reklam på sin webbplats är hmmm... Udda. Jag skulle inte bli förvånad om det (delvis) är ytterligare ett publicity stunt från deras sida. Det funkar ju uppenbart eftersom vi skriver om bolaget här. Jag måste säga att jag är lite imponerad (förstå mig rätt) av deras gerillamarknadsföring som blandar sensation med politiska inkorrekta utspel. Självklart hakar tabloidpressen på!
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De har väl haft Google Adsense på sin sida bra länge, sedan den som betalar högst får synas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
SAS är ingen direkt konkurrent.
Den enda anledningen till att Ryan inte drabbats av någon allvarlig olycka än är att vi i väst har så pass bra extern kontroll som är oberoende av bolagen. Hade de verkat i Afrika hade de garanterat hamnat på svarta listan i gott sällskap av alla andra oseriösa flygbolag.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Folket i Afrika kanske hade fått "acceptera" sådant som olyckor, men folk i väst eller andra världsdelar hade inte gjort det. Och bolag som är svartlistade är ju inte lågprisbolag nödvändigtvis, så handlar ju inte om lågpris i sig alltid. Det Ryan säljer är transport A - B till så lågt pris utan någon service, boskaps på transport. Det är deras affärside. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, men även moderna plan kräver underhåll. Priset är det främsta konkurrensmedlet idag i de flesta branscher vilket i slutändan drabbar alla - företagen, personalen och kunderna.
![]() |
Svara |
|
|