FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-04-03 klockan 00:07 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jodå, det går att för-regga extremt bra domäner.
Trademarkholders går före men de får betala väldigt mycket för det nu om nån redan gjort en "vanlig" för-registrering. Man får tillbaka pengarna om man inte får domänen också! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
För att förtydliga så kan man lägga en "snapback" på domänerna innan dom släpps...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jo, det vet jag, såg att Uniteddomains påstår att de snappar över 70% av pre-reggningar. I ärlighetens namn gissar jag de tar 95% av de "sämre" och kanske 20-30% av de allra mest åtråvärda, men det är ju spekulationer. Sedan tycker jag det finns en del riktigt bra kvar även när de släpps publikt. Det vore väldigt intressant att höra om du får (eller inte får) dina bästa som du pre-bokat. Om du vill berätta förstås!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-04-03 klockan 08:19 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska fylla på lite info när/om jag får nån riktigt bra framöver.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kanoners!
Ibland undrar jag om vissa eftersläntare kommer till senare när folk strular med betalningar eller motsvarande. Jag reggade bla icehockey.training i förrgår och den var inte tillgänglig när .TRAINING släpptes publikt. I går reggade jag bla asia.camp, losangeles.camp och sanfrancisco.camp (campar inte ni i storstäder?). Alla tre för 25 dollar styck. Den förstnämnda är jag väldigt förvånad över att den fanns kvar.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Jag kan ju tillägga att jag undviker ALLA tld:er med premiumpriser även om det bara är 50-100 dollar. Priserna hänger ju med genom åren.
Jag tycker man kan hitta en del "premium" för 15-30 dollar (ordinarie pris).
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Lite ledigt: - Racist.eu - Waxed.eu - Gal.nu - Oar.nu - Ore.nu - Pvc.nu - Brat.nu - Bush.nu - Dips.nu - Emos.nu - Fart.nu - Fuzz.nu - Oral.nu - Oval.nu - Puck.nu - Scam.nu - Tank.nu - Vice.nu - Adios.nu - Bagel.nu - Binge.nu - Cairo.nu - Cedar.nu - Chill.nu - Chimp.nu - Irish.nu - Missy.nu - Opium.nu - Sonny.nu - Spade.nu - Wheel.nu - Maiden.nu - Mental.nu - Tunnel.nu - Ultima.nu - Milk.bz - Oats.bz - Only.bz - Pimp.bz - Punk.bz - Riot.bz - Trip.bz - Typo.bz - Walk.bz - April.bz - Blade.bz - Blues.bz - Bronx.bz - Catch.bz - Cider.bz - Clown.bz - Demon.bz - Flame.bz - Horny.bz - Idiot.bz - Motel.bz - Route.bz - Shirt.bz - Skate.bz - Teddy.bz - Token.bz - Vinyl.bz - Tokyo.camp
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Choose.email
Ledig sist jag kollade. Kanske kan vara bra till en jämförelsesida om olika e-mailtjänster? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Dexter.tv är ledig i detta nu. GRYM domän för alla Dexter-fans (eller domänpundare).
![]() |
Svara |
|
|