FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
roulette.company var inte illa!!
kan rekomendera min sons sajt: http://www.openurls.eu/ för att testa domänerna efter att ni uppdaterat namnservrarna, om det är att ni parkerar dem mm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
var kör du/ni bulksökningar? får inte det o funka med godaddy o nameisp är inte så uppdaterad
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Några till lediga (i skrivande stund). Denna gång blir det enbart storstäder, länder och turistdestinationer. Jag har redan tipsat om enstaka av dessa tidigare. Jag lägger inte in dem i någon databas, så jag får ha kollen i skallen. Sorry röran: - Illinois.nu - Lebanon.nu (engelsk stavning) - Munich.nu (engelsk stavning) - Saintpetersburg.nu (engelsk stavning) - Seville.se (engelsk stavning) - Seville.nu (engelsk stavning) - Vienna.nu (engelsk stavning) - Virginislands.nu (engelsk stavning) - Warsaw.nu (engelsk stavning) - Unitedarabemirates.nu (engelsk stavning) - Queenstown.nu (tänkte ta den först) - Hochiminh.eu - Laspalmas.us - Stockholm.asia - Phnompenh.in - Vientiane.in - Lefkas.co - Mombasa.us - Norrland.tv - Sydkorea.info (svensk stavning) - Kambodja.co (svensk stavning) - Kina.us (svensk stavning) - Kina.mobi (svensk stavning) - Kalifornien.co (svensk stavning) - Southamerica.today - Newyorkcity.enterprises - Sainttropez.guru (tänkte ta den själv) - Newdelhi.tips - Seoul.systems - Shanghai.systems - Tunis.land - Hanoi.center - Neworleans.center - Newyorkcity.academy - Virginislands.tips - Oia.guru - Newjersey.academy (tänkte ta den först) - Nashville.center - Vientiane.guru - Lasvegas.systems - Laos.center - Rome.enterprises - Mombasa.tips - Siemreap.estate - Stockholm.kitchen - Texas.enterprises - Naxos.guru - Naxos.tips - Marrakech.tips - Houston.enterprises - Palmsprings.center - Paxos.guru - Hochiminh.guru - Mykonos.guru - Lapalma.guru - Riyadh.tips - Laspalmas.guru - Bologna.land - Borabora.guru - Kathmandu.guru - Havana.center - Nassau.tips - Beijing.systems - Illinois.center - Kohsamui.land - Pennsylvania.tips - Queenstown.tips - Rabat.guru - Riviera.tips - Ryssland.guru (svensk stavning) - Latinamerika.guru (svensk stavning) - Peking.guru (svensk stavning) - Moskva.tips (svensk stavning) - Brasilien.guru (svensk stavning) - Bulgarien.tips (svensk stavning) - Osterrike.guru (svensk stavning) - Osterrike.tips (svensk stavning) - Cypern.tips (svensk stavning) - Egypten.land (svensk stavning) - Egypten.tips (svensk stavning) - Ungern.guru (svensk stavning) - Ungern.tips (svensk stavning) - Helsingfors.guru (svensk stavning) - Helsingfors.tips (svensk stavning) - Kreta.guru (svensk stavning) - Kreta.tips (svensk stavning) - Kalifornien.guru (svensk stavning) - Kambodja.guru (svensk stavning) - Kambodja.tips (svensk stavning) - Kanada.guru (svensk stavning) - Kanada.tips (svensk stavning) - Kina.tips (svensk stavning) - Kina.land (svensk stavning) Ps. Jag har sett hur engelskspråkiga "premium-varianterna" av nyckelord rensas så gott som fullkomligt på ett par veckor. Det gäller att vara snabb. Detta gäller hittills .GURU, .TIPS och .TODAY och .PHOTOS (i viss mån även .LAND och .ESTATE). Nu händer samma med .EMAIL.
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det kommer ju nya domäner mest hela tiden just nu, men jag kan ju beta av de lediga "gamla" som jag såg något eventuellt värde i. Ett fåtal kan jag redan ha tipsat om tidigare: - Crimes.asia - Fighter.asia - Cheaper.mobi - Hostel.kitchen - Humour.land - Factory.management - Father.today - Daniel.tips - Emma.tips - Isabella.guru - Devil.today - Devil.land - Ego.estate - Clock.company (tänkte ta den själv först) - Cream.today - Hard.tips - Heaven.gallery - 100.enterprises - English.diamonds - Graphicdesign.technology - Humour.today - Baby.systems - Cheaper.camera - Hell.sexy (sexy as hell) - Cycle.land - 666.kitchen (Hell's Kitchen! ![]() - 10000.tips - Aid.systems - Classic.company - Crisp.today - Band.sexy - Baseball.systems - Alice.tips - Alexander.tips - Artistic.academy - Cheese.center - Athlete.center - Athlete.today - Accessory.tips (tänkte ta den själv först) - Automobiles.tips - Blogging.sexy - Blond.today - Bodybuilding.systems - Bond.today (tänkte ta den själv först) - Buddha.tips - Buddhism.tips (tänkte ta den själv först) - Bigger.estate Får ta resten i morgon bitti.
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Fortsättningen kommer här... Efter detta slutar jag fokusera på just dessa domänändelser och går vidare med de nya, när dessa släpps. - Teenage.asia - Jew.asia - Potatochips.asia - Thaifood.tv - That.land - Texasholdem.systems - Texasholdempoker.today - Standup.academy - Standupcomedy.guru (tänkte ta den själv först) - Teenage.land - Softdrink.company - Softdrink.land - Weddings.land - Teenage.directory - Teenage.today - Program.land - Tobacco.tips - Muaythai.clothing - State.center - Motor.directory - Soda.today - Railway.bike - Milk.kitchen - Milk.tips - Small.today - State.tips - Swedish.directory - Knife.land (kanon för att sälja knivar) - Muhammad.center - Jack.tips - Sophia.tips - Lisa.tips - Maria.tips - Oliver.tips - Mary.tips - Natalie.tips - Linda.tips - William.tips - Olivia.tips - Liam.guru - Soda.land - Working.today - Journalist.camera - Silver.enterprises - Religious.land - Pasta.directory - Know.singles - Jews.center - Pepper.today - Journalist.center - Journalist.land - Men.ventures - Religious.today - Politics.tips - King.directory (rätt bra väl?!) - Knives.gallery - Knives.tips - Protein.center - Protein.land - Queen.tips - Miss.graphics - Potatochips.guru - Ninja.management - United.sexy - President.tips
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.GLASS finns nu att regga. Om man vill ha svenska varianter på ordet så har många gått, men just nu finns dessa lediga (det kan ändras mycket snabbt): - Choklad.glass - Jordgubbs.glass - Lakrits.glass - Strut.glass - Pinn.glass - Godare.glass De bästa (vanilj, mjuk, yoghurt, god, hem osv har dessvärre gått redan).
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom flesta ordkombinationer som är uppradade finns lediga som .com adresser.
Vilket är bäst? jordgubbs.glass eller jordgubbsglass.com t.ex? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Även .CAMP och .INSTITUTE är tillgängliga. Några (i skrivande stund) lediga (väldigt mycket bra gick åt fort som attans): - 123.camp - 247.camp - That.camp - Woman.camp - Young.camp - What.camp - Bbq.camp - Burger.camp - Cook.camp - Bed.camp - Barbecue.camp - Amazing.camp - Villa.camp - Town.camp - Texasholdem.camp (hmm) - Small.camp - Room.camp - Accommodation.camp - Rooms.camp - Sexy.camp - Roulette.camp (brukar inte ni spela roulette när ni tältar?!) Geografiskt blir det dessvärre mest städer. Länder och kända nationalparker (på engelska) är i stort sett redan reggade: - Laos.camp - Macau.camp - Syria.camp (låter väl som en dunderidé med husvangssemester där?) - Shanghai.camp - Seoul.camp - Memphis.camp - Hanoi.camp - Havana.camp - Dublin.camp - Delhi.camp - Milano.camp - Amsterdam.camp - Kyoto.camp - Kualalumpur.camp - Phuket.camp - Moscow.camp - Milano.camp - Helsinki.camp - Copenhagen.camp - Budapest.camp
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Men i mitt senaste inlägg (innan detta) är nog ingen av exemplen lediga som .COM. Dock är väl .CAMP inte glödhett direkt ![]() Som sagt, det bästa har förstås redan gått. Jag tipsar om andra och tredjesorteringen.
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok, du är inte inne och pre-reggar dom nya TLDerna som inte är släppta än?
Det är många mer premium (om man kan kalla dom nya TLDerna det) lediga där vet du! .dating bl.a. går att pre-regga nu. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|