FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jo
![]() Såg att någon reggat: Murder.equipment Kreativt morbid!
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Lite fler lediga domäner till helgshoppingen. ![]() - Bars.ws - Brit.ws - Athlete.mobi - Attractive.mobi - Cappuccino.asia - Crimes.asia - Ecofriendly.xyz - Domainer.ws - Ecofriendly.ws - Excellent.asia - Fighter.asia - Goth.ws - Friendly.ws - Humour.asia - Hotelroom.club - Hamburger.ws - Insurances.xyz - Jens.ws - Kickboxing.ws - Natalie.ws - Mixedmartialarts.mobi - Pizzas.ws - Room.ws - Protein.ws - Pubs.ws - Softdrink.club - Sausage.asia - Scandinavian.mobi - Teenage.asia - Thaiboxing.me - Winning.mobi
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
När jag ändå är i farten får det bli lite svenska efternamn också. Tyvärr är mostsvarande .SE, .NU, .COM och .NET redan tagna. Hursomhelst: - Fredriksson.me - Johnsson.co - Lindqvist.co - Adolfsson.co - Arvidsson.co - Hermansson.me - Hermansson.co - Andreasson.co - Abrahamsson.co - Blomqvist.co - Johannesson.co - Oskarsson.co - Bergqvist.co - Josefsson.me - Ottosson.co - Hallberg.co - Viklund.co - Aronsson.co - Erlandsson.co - Edlund.co - Augustsson.co - Erlandsson.me - Edlund.co - Klasson.co - Holmqvist.co - Sundqvist.co - Dahlgren.co - Emanuelsson.co - Niklasson.co - Lundkvist.co - Berntsson.co - Claesson.co - Paulsson.me - Paulsson.co
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Efternamn.email tycker jag är klockrena domäner. Jag reggade precis Axelsson.email själv. De allra populäraste namnen är förstås tagna, men här kommer en radda lediga: - Aberg.email - Abrahamsson.email - Adolfsson.email - Aronsson.email - Berglund.email - Bergqvist.email - Bergstrom.email - Bjork.email - Bjorklund.email - Bjorkman.email - Borjesson.email - Bostrom.email - Dahlberg.email - Davidsson.email - Eklund.email - Eliasson.email - Englund.email - Fransson.email - Fredriksson.email - Friberg.email - Goransson.email - Gunnarsson.email - Hakansson.email - Hallberg.email - Hedlund.email - Hellstrom.email - Henriksson.email - Hoglund.email - Holmberg.email - Holmgren.email - Isaksson.email - Ivarsson.email - Johannesson.email - Johnsson.email - Jonasson.email - Lindahl.email - Lundstrom.email - Martensson.email - Martinsson.email - Mattsson.email - Nordstrom.email - Nyberg.email - Nygren.email - Oberg.email - Olausson.email - Ostlund.email - Ottosson.email - Palsson.email - Samuelsson.email - Sandstrom.email - Sjogren.email - Sjostrom.email - Skoglund.email - Soderberg.email - Soderlund.email - Soderstrom.email - Strandberg.email - Strom.email - Stromberg.email - Sundstrom.email - Viklund.email - Vikstrom.email
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänk på att det finns en anledning till att många domäner är lediga - Dom suger!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Allt är relativt. Det finns nog de som tycker att öppettider.nu suger med. Det skall vara .SE osv.
![]() Självklart är de attraktiva redan tagna.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-06-17 klockan 15:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Bara som ett exempel är alla de 100 populäraste amerikanska efternamnen (punkt) EMAIL redan reggade.
Även de 25 populärast svenska efternamnen osv. Det må suga, men är i varje fall realitet.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Fler lediga (superduperbraiga) domäner ![]() - Cuban.rentals - Indian.condos - Korean.rentals - Algerian.dating - Brazilian.condos - Bulgarian.rentals - Puertorican.holiday - Jamaican.guru - Lao.holiday - Paraguayan.flights - Singaporean.guru - Tanzanian.flights - Tunisian.vacations - Tunisian.holiday - Tunisian.properties
![]() |
Svara |
|
|