FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som vill regga football.expert eller golf.expert för 37k då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Fler lediga .EXPERT (denna gång med svenska ord): - Webbdesign.expert - Blogg.expert - Hotell.expert - Inrednings.expert - Konferens.expert - Leksaks.expert - Reklam.expert - Sokmotoroptimerings.expert
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Football.report finns fortfarande ledig för vrakpriset (jämförelsevis) 249 dollar per år. Detsamma gäller Soccer.report, Baseball.report och Basketball.report. Först till kvarn ;-)
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-05-16 klockan 15:53 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Sel.FISH finns nu att preregga för 999 dollar. Nu är jag väl inte sådär jätteövertygad om att någon här vill ha den, men jag tyckte den var lite fyndig.
![]() |
![]() |
#107 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Några få lediga .COM: - Cheaperproperties.com - Leasecondominium.com - Buying-properties.com - Book-your-ticket.com - Bargain-condos.com - Book-tickets-online.com - Buy-property-online.com
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ahh! Med din passion för nya domännamn så får du mig att bli fattig! Har precis domänjagat och blir förmodligen några tusenlappar fattigare. ![]() Har lyckats få dessa: (dom har dock inte hunnit dragit pengar ännu) Newyork.watch Newyork.li Inväntar Newyork.flights som pre-ordrad! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Det finns många lediga huvudstäder på .mu ![]() Likväl många på det mer begripliga (?) .fish. Newyork.fish - Kanske en sajt som listar alla fiskrestauranger i New York? Själv lyckades jag hitta på SanFrancisco.cm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kan ju bara tillägga att .FISH nu är i sk "Sunrise" och släpps publikt först den 2:a juni. Dock kan man som sagt förboka .FISH och hoppas på det bästa.
![]() |
Svara |
|
|