FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Tycker att sidan funkar bra. Har testat söken på mobilen och tycker den är ok. Det enda som stör mig är att jag måste trycka "Sök" på sidan när jag skrivit något istället för att kunna trycka "Sök" på tangentbordet (längst ner till höger, iphone). Sökfunktionen funkar sådär... I alla fall om man söker efter en Ica. Söker jag bara på "Ica" hittar jag flera stycken i Borås, ex en Ica supermarket, men börjar jag söka på "Ica su..." så hittas inga butiker. "Ica Borås" ger heller inga träffar... Sen kan det nog va bra att lägga in sidnummer i paginationen, å inte bara ha "nästa" och "föregående". Lite jobbigt att kolla igenom 37 sidor för att se att Ulricehamn inte hade någon Ica-butik listad... Typ "Föregående 1 2 3 4 5 Nästa" |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har provkört lite på en riktig server med rätt inställningar och där fungerar det hur bra som helst oavsett vad du söker på, snart kommer sidan snurra där också ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Fräsch design!
![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack! Värmer!
Vi håller på och bygger en app just nu, därefter är planen att jag skall ordna upp utseendet på startsidan så den ser lite gladare ut ![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidorna för kontakt och villkor är helt blanka.
Riktigt bra design ![]() |
||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Update: Allt snurrar nu på en server, och fungerar bra att söka på korta namn såsom Ica, JC osv. Appen är på god väg och planeras vara ute inom några veckor, med grym funktionalitet samt design. Stay tuned! |
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Whois-data:
state: active domain: oppettider.nu holder: R1877-C16735 admin-c: R1877-C16735 tech-c: R1877-C16735 billing-c: R1877-C16735 created: 2013-01-22 modified: - expires: 2014-01-22 nserver: ns.1.loopia.se nserver: ns2.loopia.se dnssec: unsigned delegation status: ok registrar: Binero AB Finn ett fel ![]() |
||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Om Binero är registrar så borde det ju vara hos dem du kan/ska byta namnservrar.
|
||
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
Stängt ämne |