FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@simon
ft_min_word_len är satt till default, skall ändras när en server är uppe och snurrar. Kul med all positiv feedback! |
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Riktigt bra tjänst!
![]() Märkte att ingen av ICA-butikerna i Kalmar gick hitta, däremot hittade jag 5st coop ![]() Senast redigerad av Jimmit den 2013-08-19 klockan 14:00 |
|||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@Jimmit
Det kan vara så att det finns men ej hittas då ft_min_word_len är default 4, så tills vi har en server som sidan snurrar på fungerar inte sökningen optimalt. Detta kommer väldigt snart, tillsammans med att hela sidan blir responsiv på alla enheter. App är beräknad vara ute inom de kommande veckorna. |
|||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sökte på "ica helsingborg", inga resultat. Sökte på "helsingborg" och "Maxi ICA Stormarknad, Helsingborg" dyker upp. Man borde tycka att den första sökningen borde ge samma resultat
![]() F.ö. fin design! |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Startsidan känns inte speciellt optimerad. Varför fylla två sidokolumner och låta mitten vara helt tom? Designen känns inte helt 2013, ineffektiv layout och tekniska saker som rwd och skalbara ikoner drar ner helheten. Annars är det en rolig tjänst, appen kommer säkerligen användas när den kommer
![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Länkarna i sidfoten fungerar inte. Inte heller "allmänna villkor" när jag ska lägga till öppettider.
Kanske redan är sagt eller förklarat, jag vet inte. Håller även med daniel.s angående mittenkolumnen, märkligt upplägg. Sen har ju sökfunktionen en del att önska... den känns inte alls logisk i sina resultat. |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej, och tack för era åsikter. Vi håller fortfarande på och implanterar de idéer ni ha kommit med.
Ang. sökresultaten har denna fråga besvarats ett par gånger tidigare, vi kan inte göra så mycket just nu, då vi måste införskaffa en server för att kunna utnyttja vissa funktioner. Så detta kommer att rättas till. Ang. mittenkolumnen så ville jag låta detta vara tomt, då det skall finnas utrymme för snabb-visningar. Jag hade visserligen kunnat gjort detta som en dropdown från sökfältet, och som sedan täcker all underliggande information, men jag tyckte att detta upplägget var bra, och det syns att något kommer att hända. Tack igen för era åsikter! |
||
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu är sidan helt responsiv, fungerar fint på smartphones och läsplattor. iOS app under utveckling. Ytterligare 2000 öppettider tillagda och en hel del buggar och småfix har blivit gjort.
|
|||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon som testat sidan mobilt ännu?
|
||