FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns flera tänkbara scenarios.
1. Det är en journalist som arbetar med en artikel, och faktiskt har pratat med någon som är missnöjd med er. Även om man har målsättningen 100% nöjda kunder finns det givetvis någon som inte är det. 2. Det är en missnöjd kund som antingen själv är eller som är bekant med en journalist, som ringer för att "jaga upp er" lite. 3. Det är bluff, inom kort blir du uppringd av denna "journalists" chef som berättar att ni ju verkar vara ett bra företag, att det känns lite orättvist mot er, och att om ni bara köper en annons i deras tidning, så kan hen nog stoppa reportaget, eftersom de är väldigt seriösa och givetvis inte har artiklar om sina annonsörer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Kan det inte röra sig om någon stingslig konkurrent, som vill snoka och "skrämma" och använder reportagebyrån som alibi?
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Han vägrade typ först att presentera sig, till sist sa han att han ringde från C****** film & reportage. Sedan började han stressfråga mig massa och vara otrevlig, så fort jag ställde en fråga om honom så skrattade han och bara ställde nya frågor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sedan var det extremt konstigt att han anklagade oss att gå ut till skolor och sälja till minderåriga, vilket vi självklart INTE har gjort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Så kan det faktiskt också vara, att intervjuaren känner en konkurrent eller något. Men jag ringde reportagebyrån och då svarade han som intervjuade mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det känns nästan mer troligt att det antingen är någon som är eller har samröre med en konkurrent eller en missnöjd kund. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det var en kund som returnerade en produkt i hemskt skick, helt utan all luftbubbelskydd som skyddar produkten under transport, samt att en viktig sladd låg till en viss del utanför locket och hade klämts rejält. Därför godkände vi ej returen. Nu ska artikeln hamna i tidningen råd & rön sa dem, men de skulle även ta upp vår sida av historien. Senast redigerad av Lancelot den 2013-06-27 klockan 12:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||