FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Nån som känner nån på Cliche webbhosting? Skulle behöva komma kontakt med ägaren av en domän som är reggad via dem. Men namnet är för "vanligt".
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du vill alltså att någon ska logga in i Cliche's interna system och lämna ut kunduppgifter? Lycka till!
Tror du har bättre chans om du vänder dig till deras kundtjänst och frågar snällt om de kan vidarebefordra ett meddelande till domänägaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag har ringt Cliche kundtjänst ca 20 ggr under en månads period utan att dom svarat en enda gång. Så ringa kundtjänst har jag testat. Dom svarar helt enkelt inte i telefon. Maila kundtjänst om bud i den prisklassen jag planerat köpa känns inte bra utan att först talat i telefon med den som skall vb'a. Kände du nån på Cliche? Man kanske skall prova ringa till danmark, det kanske är där dom har koll.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du behöver inte avslöja summor vid kontakt med kundtjänst. Det enda du behöver göra är att be dem vidarebefordra dina uppgifter och ta det därifrån direkt med domänägaren. Men om dom inte svarar kan det bli svårt. Börja annars med ett mail och se vad/om de svarar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Cliche har enbart epost support
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Jo jag har märkt det, fast på hemsidan står det ett 040 nummer jättestort längst ner till vänster.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inte bara skicka in mailet och beskriva det man vill? Telefon är överskattat, den dag vi kan maila 112 kan vi lägga ned telefonnätet helt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Så jag behöver komma i kontakt med nån som har koll, och som kanske rent av kan få ut nåt av det själv. Där i ligger mitt problem. Alternativet jag har är att låta nån ringa till de 100 med namnet i Sverige men den vägen känns längre. Domänen är reggad vi "lottningen / frisläppet" 2003 så ägaren vet väl inte att who-is'en är dold och sitter väl o undrar varför det aldrig ringer nån med ett riktigt bud.
![]() |
Svara |
|
|