| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Vilka ingår i er webbhotellsgrupp? Och hur vet ni att ni har 30% av marknaden?
Marknadsledande? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Vi har baserat undersökningen på alla Sveriges webbhotell och ser då att vi står för ca 30% av hela marknaden. Mvh, Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Använder enbart Crystone som domänregistrator men två saker som irriterar mig.
-Deras kontrollpanel är rörig och ologisk. -Att registrera se-domäner slutar oftast med att man måste ringa supporten för att registeringen ska gå igenom. Det tycks vara mer regel än undantag att registrering av se-domäner "fastnar" och att supporten måste peta igång detta manuellt. Supporten har fungerat bra för mig och de är trevliga även om jag inte tycker jag måste ringa för att få igenom en domänregistering. Sen försvann ca 100:- när en domän inte gick igenom som den skulle och de stängde ner domain.crystone.se men detta orkade jag inte forska vidare i. Idag använder jag i huvudsak Loopia och Crystone och båda har sina fel och brister men även sina fördelar. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
För att lite snabbt svara på din .SE-domänregistrering. När du valt domänen du vill registrera så måste man fylla i sitt personnummer exakt 000000-0000 vilket kanske inte helt framgår, om detta fylls i korrekt så behöver inte vår support gå in och manuellt peta igång registreringen. Vet ej om du brukar registrera dina domäner via kontrollpanelen eller direkt på hemsidan dock. Dina 100 kronor ser jag till att dom hamnar på ditt konto hos oss idag, det ska inte du behöva forska i , skicka ditt kundnummer i ett PM till mig så fixar jag det!Mvh, Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Tack, jag fick hyfsat snabb hjälp att sätta igång webb- och mailtjänster igen.
Gränserna för lagring och trafik uppdaterades samtidigt till det som ingår idag, vilket jag uppskattar. Ser gärna över att varningsmailen verkligen går ut (kan man lägga till en teknisk kontaktperson på ett konto som mail också går till?) samt att man inte blir bortkopplad i telefonsupporten samt utbildning till er chatpersonal. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Kanske skulle varit försiktig med att hylla Crystones drift, idag har det gått supersegt istället
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Närmare ett 30-tal sidor som jag har hos Crystone har nu legat nere i närmare fyra dagar. Det ska inte få ske...
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|