FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vilket inte alls bevisar det du påstår. Tack, det var som jag trodde.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
Citat:
Du är snart nere på samma nivå som vissa andra ökända agitatorer men som numera inte ens får nämnas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Patrik beter sig som en fjunig tonåring och har ett enda syfte med det där tramset - att provocera. Det lyckas onekligen rätt bra men börjar bli lagom tjatigt
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Citat:
Men har emot att folk lever på andras pengar utan göra något för det, vilket det är att ta del av skattepengar men aldrig bidra tillbaka i samma nivå. Hade alla betalat summa i skatt genomsnitt och inte ett % belopp som baseras sig på inkomsten hade jag inte gnällt. Stora problemet folk inte behöver ta något ansvar idag, staten kommer ändå försörja dig även hur dåligt du än sköter dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
|
Patrik, vilken del av Afrika tänker du på då? Med tanke på att det är ett spann på "jag har inte mat för dagen" till "vi har bättre ekonomi än större delen av resten av världen" i Afrika.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad kallar du det du gör då? Han har ju i alla fall argument, du går mest runt och sprider olika personangrepp mot Patrik.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
|
Citat:
Åt andra sidan lever dom inte på kredit på det sättet som vår sida av världen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|