FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej söker webhotell med obegränsat utrymme och brandbredd med månads betalning
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Google visar många resultat för den frågan. Hostgator är en av dem som erbjuder detta, själv aldrig testat dom: hostgator.com
Själv är jag dock lite skeptisk till att erbjuda obegränsad trafik och utrymme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag vet så finns det inget webhotell som har obegränsat med utrymme? Bandbredd mäter väl inte Egensite.se vad jag kommer ihåg.
Vet annars att Citynetwork har väldigt stort utrymme (250 GB) samt 5000GB i trafikmängd. Vet att man betalar per år där, tror jag, dock är det ett erbjudande som gör att du endast betalar 120kr det första året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej har kört via www.hostingpen.com med obegränsad utrymme och brandbredd men saknar månads betalning.
så därför letar jag efter något annat företag som erbjuder detta |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tänkte mest på Svenska leverantörer. Nyfiken, men varför behöver du obegränsat utrymme och trafik? Lär finnas alternativ du borde kunna klara dig på ändå.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick inte länka så skriver igen.
Crystone pro ska tydligen ha Obegränsat med utrymme & trafik. för ca 30kr månad |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
utvecklar och driver en community så vill inte vara begränsad av brandbredden eller utrymmet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ta kontakt med olika webbhotell och gör en deal med dom
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror inte webbhotellen är så väldigt intresserade av att göra dealer om de inte får något tillbaka(t.ex. en bra länk). Det rör sig om så små summor att det oftast inte är värt att hålla på att deala för att vinna en kund. Om man ger en deal till någon är det ju dessutom svårt att neka nästa som vill ha exakt samma deal för samma webbhotellspaket.
Men visst, det skadar väl inte att försöka ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det jag menar är att han säkert kan ta kontakt med ett webbhotell och lösa så han får obegränsat utrymme och brandbredd med månads betalning. Men det kostar säkert också.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|