![]() |
behöver tips på webbhotell
hej söker webhotell med obegränsat utrymme och brandbredd med månads betalning
|
Google visar många resultat för den frågan. Hostgator är en av dem som erbjuder detta, själv aldrig testat dom: hostgator.com
Själv är jag dock lite skeptisk till att erbjuda obegränsad trafik och utrymme. |
Vad jag vet så finns det inget webhotell som har obegränsat med utrymme? Bandbredd mäter väl inte Egensite.se vad jag kommer ihåg.
Vet annars att Citynetwork har väldigt stort utrymme (250 GB) samt 5000GB i trafikmängd. Vet att man betalar per år där, tror jag, dock är det ett erbjudande som gör att du endast betalar 120kr det första året. |
hej har kört via www.hostingpen.com med obegränsad utrymme och brandbredd men saknar månads betalning.
så därför letar jag efter något annat företag som erbjuder detta |
Jag tänkte mest på Svenska leverantörer. Nyfiken, men varför behöver du obegränsat utrymme och trafik? Lär finnas alternativ du borde kunna klara dig på ändå.
Citat:
|
Fick inte länka så skriver igen.
Crystone pro ska tydligen ha Obegränsat med utrymme & trafik. för ca 30kr månad |
utvecklar och driver en community så vill inte vara begränsad av brandbredden eller utrymmet
|
Ta kontakt med olika webbhotell och gör en deal med dom :)
|
Citat:
Men visst, det skadar väl inte att försöka :) |
Det jag menar är att han säkert kan ta kontakt med ett webbhotell och lösa så han får obegränsat utrymme och brandbredd med månads betalning. Men det kostar säkert också.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson