FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker ett supportverktyg för att hantera inkommande supportmail. Visst det något speciellt anpassat för det? Jag vill att flera olika administratörer skall kunna vara inloggad samtidigt i systemet. Har tröttnat på att endast använda vidarebefodringar till olika mails. Måste finnas nå bättre anpassat ute på marknaden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni som sysslar med support, hur löser ni det här?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kayako använder vi
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag ska med implementera ett supportverktyg. Jag fundererar på freshdesk som är översatt på svenska. Någon som har erfarenhet av det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon mer som har förslag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kör Google Apps och sedan grupper. Går att ställa in om man vill använda sig av frågor och/eller diskussion. Där kan man också tilldela frågor till användare samt låsa och sätta egna kategorier på frågorna.
Kanske inte det kraftfullaste systemet men räcker gott och väl får våra behov som är att hantera supportfrågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ifall det ska hantera mer än e-mail: http://ehelpdesk.servit.se/
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|