FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förändringar i kontrollpanelen har ni lovat länge (bara kika på pm's mellan oss sen innan). Mycket snack och inte mycket verkstad. Fast det är klart, skulle ni fixa kontrollpanelen nu så skulle man inte veta vilka felmeddelanden som man kan bortse ifrån.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Detta är också anledningen till att webbhotell som Surftown och Crystone inte ens erbjuder PHP 5.3.x ännu. De måste snällt sitta och vänta på uppdateringar hos sina leverantörer innan de själva kan testköra nästa version och därefter uppgradera. Detta är så klart en fråga om resurser och ekonomi. Sverige är ett litet land och så länge den stora massan huvudsakligen styrs av priset så får man acceptera det helt enkelt. Annars gör man bättre i att satsa på en server hos exempelvis Glesys så man har full kontroll själv.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-03-03 klockan 11:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även om produkten är väldigt enterprise så krävs det ändå hög kompetens för ha den i drift, väldigt mycket att optimera för få rätt värden. Men gissar att ni kommer ha den inline i er typ av miljö. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-03-03 klockan 15:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Touché! ;-) Massor har fixats och en hel del har lagts till - men som alltid - listan är mycket lång och prioriteringen kanske inte alltid varken rätt eller som alla vill. I hear you - och vi jobbar hårt på förbättringar även om det inte blivit de vi talat om. Skall hoppa in och söka lite...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tartareandesire - fram tills nu hade vi tyvärr inte fixat saker snabbare även om det känns som "5-minuterssaker". Vi har haft möjlighet att göra massor själva - men tyvärr har vi inte kraften till allt. Som alltid blir det tunga prioriteringar.
När det gäller vårt beställningsformulär vill ja helt hålla med dig. Kan bli såååå mycket bättre. Tur nog kommer det ett helt nytt i April och jag har en känsla av att du kommer gilla det skarpt. ;-) Håll ut! Detta har vi dock tagit på oss att bygga helt själva då det är en mycket viktig del och vi vill ha bättre kontroll över framöver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mejlade och skrev på facebook men fick ingen svar sämsta webbhotell köp inte!
NU har det gått 3 dagar och jag har inte fått något svar min hemsida har varit nere på grund av ett fail i wp och jag måste logga in i mitt mysql för att fixa men det går inte att logga in och att göra en ny lösenord ger error??? Har haft hosting i andra länder och där får man teknik support 24/7 365 dagar. Här väntar man för att ni ska bli klara med er helg fest eller va fan håller ni på med???? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det citys fel att du sabbat din WP?
Eller får du felmeddelande när du försöker skapa ett nytt lösenord till deras kundzon? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|