FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle en sådan lag innebära att befolkningen riskerar åtal ifall de besöker porrsidor via till exempel en proxy eller vill de bara spärra porrsidor från att besökas?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man behöver inte per automatik vara korkad för att man inte delar dina åsikter, Patrik
![]() Diskussion mellan två fem-åringar: - "Jag tycker inte som du." - "Nähä, då är du dum!"
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dock intressant hur korkad befolkning är, att tillåter sig vara slavar och anpassa sig helt efter idiotiska lagar eller förslag i många fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tur att man inte köpt domänen porr.is
Den är ju ledig att registrera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket märkligt beteende. Vilka poäng försöker man plocka? Jag har alltid sett på Island som ett ganska öppet land.. Men den bilden har förändrats.. Har man haft debatten om våldsamma spel på Island ännu eller ska vi vänta på ett förbud där också kanske? Försök att få uppmärksamhet? Kan inte se någon vettig förklaring till förslaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag förstår verkligen varken nyhetsrapporteringen kring det här. Men det är klart, enkla provocerande historier säljer väl bättre...
Det har varit förbjudet att trycka eller producera porr på Island i 70 år. Det här handlar bara om att förnya en gammal lag till dagens verklighet ... Och diskursen har handlat om hur industrin ser ut och hur materialet produceras. Inte huruvida det är omoraliskt att titta på den som de flesta verkar gilla att förenkla frågeställningen till ..
![]() |
Svara |
|
|