FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Det verkar som loopia lanserat en ny hemsida!
Nya Loopia.se anpassar sig efter den enhet du använder (smartphone, surfplatta, dator) med hjälp av "responsive web design". Nu fortsätter arbetet med att göra samma sak med Loopia Kundzon. https://www.loopia.se/ Senast redigerad av gotserved den 2013-02-06 klockan 16:42 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kul med meddelandet "Oj vilken stor skärm du har!" i hörnet när man drar ut sidan.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är jag inte kund hos Loopia och har aldrig sätt deras kundzon men är det bara jag som tycker att de tagit ett steg tillbaka med den nya designen?
Tycker den känns lite "before 2010" då runda hörn utforskades väldigt mycket? Visst, den fungerar på många enheter men ser inte värst säljande ut, och designen är påminner inte om 2.0. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hoppas de tar bort den inloggade menyn i flash. En så sjukt skum lösning. Ska man vara innovativ, var det INTE i menysystemet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för era åsikter, och fortsätt gärna meddela vad ni tycker. Vi fortsätter att fila på både form, funktion och innehåll och tar mer än gärna emot åsikter om vad som kan förbättras.
Björn: Flash-menyn kommer att ryka all världens väg i nya kundzonen ![]() andreasrr: Ruskigt vad snabbt du hittade "påskägget" ![]() /Jimmie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag gillade Flash-menyn
![]() Gillar också den gamla designen bättre. Hade hundra gånger hellre sett dessa pengar läggas på driften.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker menyn under logon inte ser ut som en meny med vit bakgrund, skulle lika gärna kunna vara text annonser.
Hoppas den inte är klar än, för den är inte jätte bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar också den gamla designen mer, den är kvar när man är inloggad? Har väl med den responsive web design tekniken att göra som designen måste ändras.
För övrigt så är det otroligt jobbigt att när man söker på ett domännamn och t.ex. ska radera ett mellanrum så raderas hela skiten.. Dagens ilands problem. tack för mig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |