FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyckte heller inte om sidan. Men vet någon några bra länkar till hur man programmerar hemsidor som blir automatiskt mobilanpassade, som loopia har gjort nu? Vill gärna lära mig det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Helt OK! Gillar dock inte inloggningen eftersom jag har sparat användarnamn och lösen i FireFox. Ser gärna att de har kvar sin lilla ruta med inloggningsuppgifterna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite väl mycket utforskande med border-radius och det känns lite som att den är 5år försenad, vist responsive design i all ära men ni kanske borde anlita en designer med.
Skall bli intressant och se när nya kundzonen är färdig, hoppas på färgklick och bättre användarvänlighet. Off topic: Citat:
Skulle rekommendera dig att besöka tutsplus.com och söka på "responsive design" så har du mängder av videos/tutorials att ta del av. Senast redigerad av random den 2013-02-08 klockan 18:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är väl inget fel på runda hörn?
Bara för att något gjordes för första gången för x antal år sedan så är det knappast kass bara för den sakens skull.. Sidan är snygg tycker jag men hur den fungerar om man är en frekvent användare har jag ingen aning om, precis som med den gamla. Däremot är inloggningen sådär.. Formuläret är helt värdelöst och har någon j*vla översittarattityd, mina gamla sparade uppgifter fanns inte kvar (okej, fine!), loggar jag ut så hamnar jag på en 404-sida: https://customerzone.loopia.se/logout .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Flash-menyn kommer som sagt att försvinna så fort vi har nya kundzonen på plats, tills dess får ni hålla ut (eller köra Flash-block och använda html-menyn till höger istället
![]() Jake.NU: Utloggningsbuggen är nu fixad. Skicka gärna mer detaljerad info om vad du inte gillar med formuläret? MusikMixen: Tack. Vi gillar också runda hörn, och vi stortrivs på vårt nya kontor. Det är ännu roligare att gå till jobbet nu. Återigen tack för all feedback, fortsätt gärna mata oss med det. Vi kommer självklart att fila vidare på sajten (även om vi aldrig kommer att få alla att enas om rundade/icke rundade hörn ![]() /Jimmie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Samtidigt förstår jag självklart att man gärna vill förnya sig som företag men mig som redan varande kund gynnar det inte det allra minsta, snarare tvärtom ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-16 klockan 17:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
tartareandesire: Vi tar gärna emot mer information hur det sparade lösenordet "buggar" för dig så att vi kan försöka reproducera det du upplever och åtgärda det. Förra gången vi uppgraderade kundzonen var det till största del en kosmetiskt förändring. Men för att den kommande kundzonen ska fungera bra i alla enheter, oavsett skärmstorlek, och oavsett om du använder mus eller "touch" så kommer det den här gången att bli ett helt nytt upplägg. Självklart innebär detta omlärning för de kunder som är vana vid vår nuvarande kundzon. Vi kommer, för att underlätta så mycket som möjligt för er kunder, att under en betaperiod låta alla välja vilken kundzon de vill köra, så att du som kund i din egen takt kan lära dig och vänja dig vid det nya "tänket". Det blir också ett perfekt tillfälle att komma med synpunkter på det nya upplägget. Efterfrågan på att kunna administrera våra tjänster från vilken enhet som helst (mobil, surfplatta, dator) ökar hela tiden, och den ökar kraftigt. Därför tror vi att den nya kundzonen kommer att bli mycket uppskattad även av våra befintliga kunder. /Jimmie |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|