FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Samma fråga kan man ställa om FS Data
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
För att förklara det hela på ett enkelt sätt så betalar kunden i dagsläget för: 1. Ett standardpaket 2. MySQL tillgång (brukar inte detta ingå som standard?). 3. Adminstrativ avgift (ingen förklaring till vad som ska/eller administreras). Med andra ord så ifrågasatte jag punkt 2 och 3, eftersom Loopia (ja, Active24 och Loopia AB verkar vara samma, se adress på http://www.active24.se/sw29555.asp ) erbjuder MySQL i priset på sina paket (från 83kr/mån). Förövrigt mycket intressant skrivet oderland, ska granskas! ![]() Senast redigerad av jackan den 2012-12-05 klockan 13:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Även om det är företag inom samma koncern så är det som sagt var fortfarande två olika företag. Att hänvisa till det andra är nog tämligen meningslöst ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Active24 koncernen köpte Loopia 2005 men Active24 Sverige är en bifirma till Loopia AB sedan 2011-12-31 och det är därför det står Loopia på fakturorna från Active24 Sverige tex. Sedan 2005 har Mamut köpt upp Active24 (2006) och Visma i sin tur köpt upp Mamut (2011). Rent operativt drivs Active24 Sverige som ett eget bolag med egen personal, eget varumärke och egen produktportfölj även om det rent juridiskt är en del av Loopia. /Jimmie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
"Forntid" skulle jag säga är enbart förnamnet. Försökt att ringa Active24 för direktkontakt, men möts av ständig kö. Får däremot ge plus till Loopia som erbjuder möjligheten att ringa upp! (Y) Från början var förövrigt inte "jag" den aktuelle konsulten, svar på även det problemet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|