FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Blocket föreläggs vite på 500 000kr för avsaknad av information enligt e-handelslagen
http://www.resume.se/nyheter/webb/20...miljon-kronor/ Vad säger denna lag och vilka omfattas av denna lag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Jo man få ju känslan av att dom inte vill bli konktaktade. Vet att jag reagerat över det tidigare.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Löjligt! Jag har alltid kunnat kontakta Blocket och dessutom fått snabba svar genom deras formulär. Jag förstår inte nyttan med att de ska behöva sätta ut e-postadressen på sidan och verkligen inte adressen. De som använder blocket har inget behov att träffa personerna bakom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är Sverige, där myndigheterna ska slösa så mycket av skattepengarna som möjligt på skit saker. Samtidigt komma på nya dumma lagar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
undra hur bra bevakad denna "övrigt" mail kommer att vara då?
(mailadressen dom lagt ut är [email protected] ) ...man kanske skulle testa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Som sagt värdelös lag, du kan skriva valfri mail som inte går någon stans.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vore det inte bättre att Blocket bestrider föreläggandet och får det rättsligt prövat. Ett kontaktformulär bör vara fullt tillgänligt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Fast det tror jag beror på att de flesta poliker inte har någon universitetsutbildning. Borg har bra utbildning och presterar därefter.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|