FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej alla!
Någon som kan tipsa om en bra leverantör för när man köper domäner? Behöver inget fancy pancy utan kravet är att det ska fungera! Det "enda" jag vill kunna göra är att köpa domäner inom de vanligaste toppdomänerna. Jag vill att kontrollpanelen ska vara snabb och enkel för att byta namnservrar (administrerar pekarna på annat håll). Framför allt måste det vara ett _pålitligt_ system. Binero eller CityNetwork är båda för buggiga för min smak och faller inte inom ramarna för ovanstående så dom är inte ett alternativ. Loopia vågar jag inte använda. Så nåt annat än dom kanske? Tips? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Letar du efter en leverantör för dig själv eller som återförsäljare?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför vågar du inte Loopia?
Senast redigerad av overlake den 2012-11-06 klockan 19:22 Anledning: Stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har kört både Binero och Crystone. Måste säga att båda funkat bra för mig i de flesta fallen. Dock så bytte jag över till Binero helt och hållet för jag stod inte ut med Crystone's kontrollpanel. Det måste vara den mest omständiga och krångliga panel som har skapats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Loopia är helt klart nummer ett. Annars City Network eller Binero. Väljer du någon annan så tar allting du gör lite längre tid helt enkelt och du kommer irritera dig på allt möjligt. Oavsett vilka du väljer i slutändan så måste du ändå ha koll på dina domäner själv. Jag använder själv ett egetkomponerat script numera men annars finns ju Domainz.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
+1 Loopia, iallafall när det gäller domäner
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
NameISP fungerar rätt bra, tycker jag. Inte billigast, men mycket hög kompetens.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen tycker jag även att resellerclub har en utmärkt kontrollpanel, dock säljer det inga .SE domäner (http://www.resellerclub.com/) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|