FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med dig, men jag tror inte många inser detta tex. i de exempel jag nämnde ovan och ingen avslutar tråden med att påpeka att det var dålig stil att inte ge feedback. I freckas fall blev det mer känt iom att han var ärlig, dvs han lär få mindre hjälp i framtiden än de TD som var i mina exempel som teoretiskt borde förtjäna samma sak. Dvs ärlighet i detta fallet varar inte alltid längst kanske och är inte så smart som du säger, men borde ändå rimligen vara det.
Senast redigerad av Danielos den 2012-11-01 klockan 12:55 |
|||
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag råder dig också att ändra din attityd. Det här är ett forum och där delar man med sig. Lite vanligt folkvett kommer man betydligt längre med i livet, såväl privat som professionellt. Som du uttrycker dig nu så vill inte många spendera sin tid på dig. Alternativet som kvarstår är att du anlitar någon mot betalning.
Visst glömmer alla någon gång att berätta hur man löste problemet men att medvetet vägra hjälpa andra samtidigt som man förväntar sig hjälp själv är väl ändå inte riktigt schysst?
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-01 klockan 13:03 |
||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu åker vi iväg från ämnet lite tycker jag.
Jag kommer iallafall inte spendera min fritid genom att hjälpa TS då han inte har någon avsikt av att bidra till forumet, om han kan eller inte. Jag försöker alltid, i slutet av mina trådar, göra en sammanställning av de steg jag tog och vad som löste problemet för mig. Hoppas innerligt att TS ändrar attityd och förstår att det inte funkar som han tror. |
|||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
musikmixen. jag har absolut ingen skyldighet att berätta hur jag löst problemet. google är till för att leta upp tillvägagångssätt, inte som något lexikon där det står svar på allt. allmänt vett ser jag det inte som att det är.
men som du säger är det en bra vink mot de som hjälpt mig. men alla kan inte vara lika trevliga som du ![]() |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Men varför skriver du frågor själv då och inte googlar upp det själv om det är så lätt?
|
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur stor mage måste man inte ha om man behandlar andra som idioter och samtidigt sitter och beklagar sig över hur man själv blir behandlad? Borde vara 18-års gräns här. Vilken pajsare...
|
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Yllas: Gjort det, hittar inte, frågar här men utan något resultat...
Advo: vem har jag behandlat som idiot? Alla trycker ner mig för att ja inte säger om deras svar funkade. (idiotiskt?) tart: ja bryr mig inte om de personer som denna tråd inte passar för. helt deras sak att svara på tråden men blir vansining på er som inte förstår vad off topic är. sluta nu -.- och nej, ja kommer inte ändra attityd för att alla vill det. lås tråd hör här kommer man ingen vart ... Senast redigerad av frecka den 2012-11-01 klockan 18:43 |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Dina tre senaste trådar: -------------------------------------------- Titel: "nedladdnign av filer utanför root" Googlesökning: "read file outside root" Google #1 resultat (med lösning): http://stackoverflow.com/questions/1...ument-root-php -------------------------------------------- Titel: "Ta bort fil på skribordet som inte finns" Googlesökning: "cant delete file desktop" Google #1 resultat (med lösning): http://www.sevenforums.com/general-d...e-desktop.html -------------------------------------------- Titel: "Fel vid aptitude install sudo" Googlesökning: Felmeddelandet du fick Google #1 resultat (med lösning): http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1853026 -------------------------------------------- Så hävda inte att du först söker efter problemet, går igenom trådar med folk som haft liknande problem osv. Jag brukar alltid gå igenom de 3 första sidorna på Google innan jag ens överväger att starta en tråd - och du kan inte ens visa tacksamhet. |
|||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ofta du orkar gå in på mina trådar xD
saken är den att ja sökt men ej funkat så då vänder ja mig hit. vill jag ha det spoonfeedat? :P jag ber de som inte vill svara att inte svara ska de va så svårt att förstå? varför lägger du ens tid här? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|