FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett forum är mer eller mindre lite att ge och ta. Här finns folk med extremt hög kompetens inom de saker du har frågat om och de har hjälpt. Med en attityd som denna så kan du nog glömma att få din gratis hjälp av de som normalt har en timpenning och jobbar med det här. Så om jag vore du så skulle jag ta och anlita någon för den här hjälpen och det kommer nog att kosta hundratals kronor i timmen och allting på grund av att du inte kunde vara lite tacksam och uppföra dig på ett forum.
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
"skriv inget svar till mig isåfall..." vad utav det är det ni inte förstår. -.-
|
||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Med all välmening, du borde tänka på hur du ber om hjälp framöver. Som alla sagt, WN är en fantastisk resurs. Att stryka mothårs och bara ha gratis skedmatad hjälp utan att bjuda tillbaka känns så fel på så många olika plan. |
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej men skriv ingenting som inte har med ämnet att göra.
Jag ser mig inte tvingad av nån anledning att svara på om något funkade eller ej, och jag gissar att det inte finns en sådan regel. så snälla sluta med OT. fullt medveten att jag inte får lika många svar men det kan jag leva med. |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att varna andra för att du är en parasit är definitivt inte OT. Om det inte skrivs kan läsare få för sig att du förtjänar att få hjälp.
|
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fast jag vill nog försvara frecka lite, tittar man på många inlägg där TD fått svar på frågor och hjälp så svarar TD ofta inte hur det gick eller ger respons, se tex. http://www.wn.se/t1055538.html och http://www.wn.se/t1055442-15-2.html
Finns många fler exempel om man letar. Skillnaden mellan frecka mot de andra är att han är ärlig och säger som det är. Senast redigerad av Danielos den 2012-11-01 klockan 12:35 |
|||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Men det hör ju till allmänt vett att förklara för de som hjälpt en att man löst problemet. Berättar man sedan HUR man löst problem så kan det 1. Bespara andra som söker på google. 2. Du visar en viss kredit mot de som hjälpt dig. 3. Det hör till allmänt vett att förklara, får man hjälp så hjälper man själv.
Visst, det är ärligt att gå ut och säga att man inte behöver berätta, men det är ju knappast smart för andra ser ju personen som en tidsslösare. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|